וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחד גבהים: גשר הזכוכית התפרק, והתייר נשאר תלוי בין שמים לארץ

10.5.2021 / 9:54

רוחות עזות של 145 קמ"ש העיפו חלק מלוחות הזכוכית של הגשר שליד מחוז הונאן בסין, והותירו תייר אחד בודד ומפוחד בגובה של 330 מטרים מעל התהום. הטוויטר געש, והאיש נחלץ בשלום

תייר נתקע על גשר זכוכית בסין שהתפרק. צילום מסך, צילום מסך
בנוי בין שני מצוקים תלולים. גשר הזכוכית שנפגע והתייר עליו/צילום מסך, צילום מסך

גשר תלוי בגובה של 330 מטרים בסין, נפגע קשות בסופה שהתחוללה לאחרונה באזור, והותירה תייר אחד מפוחד, שנאחז בכל כוחו במה שנותר מהגשר.

עקבו אחרי האינסטגרם שלנו wallatravel
ויש לנו גם טיקטוק!
ואחרי הפייס שלנו אתם בטח כבר עוקבים

הגשר, שרצפתו עשויה לוחות זכוכית שקופים, ניזוק קשות במהלך הסופה, ולוחות הזכוכית שלו ספגו את הפגיעה הקשה בכל. אורכו של הגשר 430 מטרים ורוחבו כשישה מטרים, בנוי בין שני מצוקים תלולים לצד אתר נופש בהר פיאן (Piyan), בעיר לונג'ינג (Longjing), צפונית-מערבית למחוז הונאן (Hunan).

בתצלומים מעוררי האימה שפורסמו מהאירוע, נראה המטייל נאחז במעקה, בזמן שרוחות עזות במהירות של כ-145 קמ"ש העיפו ממקומם כמה מלוחות הזכוכית של רצפת הגשר.

התייר קיבל ייעוץ פסיכולוגי בעקבות הטראומה

התצלומים של התייר הנואש הופצו במהרה במדיות החברתיות בסין, שם הן צברו יותר מארבעה מיליון צפיות. בהמשך, התצלומים הגיעו גם לטוויטר, וזכו לתגובות נסערות. רבים הזדהו עם מצוקתו של האיש, והביעו את חששם ממקרה דומה שעלול לקרות גם להם. עם זאת, על פי הדיווחים, התייר היה תקוע במרומי הגשר לזמן קצר יחסית.

כלי תקשורת בעולם מדווחים, כי כבאים ואנשי שטח נוספים הגיעו למקום, והורו לתייר כיצד למלט את עצמו מהגשר, באמצעות זחילה זהירה על רצפתו.

לאחר שירד בשלום מהגשר, הוא נלקח את בית חולים סמוך, שם קיבל ייעוץ פסיכולוגי בעקבות הטראומה שעבר.

מיד לאחר האירוע, נסגר אתר הנופש באופן זמני, בשל הסכנה שכרוכה כעת בהליכה על הגשר ההרוס למחצה. יש לציין כי בעת האחרונה, יותר ויותר אתרי נופש ומיזמים בסין מציגים לראווה גשרי זכוכית המנסים כל העת לשבור שיאי גובה ואורך.

  • עוד באותו נושא:
  • גשר
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully