וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל המצב הבטחוני: אל על חוזרת לנתיב הטיסה הישן למזרח

עודכן לאחרונה: 30.10.2023 / 12:57

עקב המלחמה עם עזה, ביקשה חברת התעופה לשנות את נתיב הטיסה למזרח מעל עומאן, שקרוב לאיראן, כדי שמטוסיה לא יטוסו בסמוך למדינה המאיימת. זמן הטיסה למזרח צפוי להתארך

מטוס הדרימליינר "נוף הגליל" החדש של אל על/צילום: ליאור שרון

בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני, באל על ביקשו לשנות את מסלול הטיסה למזרח בדומה לזה שהיה נהוג עד לקיצור שהגיע בשנה האחרונה מסעודיה ועומאן.

כרגע הבקשה בבחינה, ובינתיים בחברה החליטו לחזור לנתיב ארוך יותר שלא יסכן את המטוסים, כך שהם אמנם ימשיכו לעבור מעל שמי המדינות אבל בנתיב אחר שיאריך את משך הטיסה.

כזכור, באוגוסט 2022 אישרה ערב הסעודית למטוסים ישראליים לטוס מעל שטחה, מה שגרם לקיצור משמעותי בטיסות אל על, ארקיע וישראייר למזרח וליעדים כמו תאילנד, הודו ועוד.

בחודש פברואר השנה, אישרה גם עומאן למטוסים ישראליים לטוס מעל שטחה האווירי ובכך יקוצר משך זמן הטיסות לתאילנד, סרי לנקה (ארקיע) ושאר יעדים במזרח.

נתיב טיסה לבנגקוק ארוך מול קצר. אל על,
נתיב הטיסה הארוך לבנגקוק מול הקצר. האם הישתנה עקב המצב?/אל על

הנוסעים לתאילנד קיבלו הודעה על הארכת משך הטיסה

נוסעי אל על שאמורים לטוס לתאילנד בשבוע הקרוב, קיבלו הודעה מהחברה על שינוי זמני הטיסה משמונה שעות וחצי ל-11 שעות וחצי, כלומר נתיב הטיסה יהיה דומה לזה שהיה עד הקיצור בשנה האחרונה.

"בעקבות המצב הבטחוני, אל על פועלת בתיאום עם גורמי הבטחון המוסמכים ורשות התעופה האזרחית, ומבצעת שינויים והתאמות בנתיבי הטיסה", לשון ההודעה.

כפי שפירסמנו בוואלה! תיירות, גם ארקיע היתה עתידה להפעיל קו טיסות למזרח - ליעדים גואה שבהודו וסרילנקה שהיה אמור להתחיל בנובמבר, אולם עתה הקווים "מוקפאים" ואין לדעת מה יעלה בגורלם, כמו גם הקו למומבאי של אל על שהיה אמור להתחיל בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully