וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד בלתי יאמן: אמן לחימה בקרב אגרופים עם קנגורו שניסה להטביע את כלבו

23.10.2023 / 0:01

סרטון הזוי של אמן לחימה נלחם בקנגורו שרירי שמנסה להטביע את הכלב שלו הפך לויראלי ברשת, כשרבים יצאו דווקא להגנת הקנגורו: "לכלב הזה היה מזל. ראיתי פעם קנגורו מטביע שני כלבי ציד"

קנגורו ניסה להטביע כלב. ככה הבעלים שלו הגיב/milduramartialrts1 / Tiktok

זו אולי תשמע לכם כמו התחלה של בדיחה, אבל הסיפור הזה באמת קרה: אמן לחימה מצא את עצמו בקרב אגרופים עם קנגורו בגובה שני מטרים שניסה להטביע את הכלב שלו בנהר. הרגע הזה תועד במצלמה ופורסם ברשת כדי שנאמין.

סרטון של הרגע הפסיכי בו השוטר לשעבר מאוסטרליה שמומחה לאומנויות הלחימה הכה באגרופים קנגורו שהטביע את כלבו צבר למעלה מ-2.5 מיליון צפיות בטיקטוק לפני שהוסר, אך כעת זוכה לוויראליות ברדיט. "ראיתי קנגורו כשזרועותיו במים, רק בוהה בי", סיפר מייק מולוני ל-7 News על המפגש המוזר שהתרחש מוקדם יותר החודש בנהר מאריי במילדורה, ויקטוריה. השוטר לשעבר, שלפי הדיווחים מתאמן בג'וג'יטסו ברזילאי, צעד ליד הנהר כשהבחין שאחד הכלבים שלו, האצ'י, נעלם.

הוא ראה שהכלבים האחרים שלו מתנהגים בצורה יוצאת דופן ולא נכנסים לנהר כפי שהם נוהגים לעשות. זמן קצר לאחר מכן, הן הסיבה להתנהגותם המוזרה והן מקום הימצאו של האצ'י הפכו ברורים.

צפו בתיעוד המוזר:

@the.tiser A Mildura man has gone viral after he filmed himself rushing into an outback river to save his dog from being "drowned" by a wild kangaroo. Uploaded by the Mildura Martial Arts school in Victoria, the video had been viewed more than 2.5 millions times on Tik Tok in just 10 hours. Unfortunately, the man professed his skills at Brazilian Ju Jitu were "ineffective" after he waded in to save his dog from the "7ft kangaroo". Would you fight a kangaroo to save your dog? Video: @milduramartialarts1#justaussiethings #kangaroo #aussieanimals #dogsoftiktok #australia #aussiethings ♬ original sound - The Advertiser

על פי הדיווחים, מולוני הסתכל אל הנהר וראה קנגורו בגובה שני מטרים שזרועותיו בתוך המים. "לפתע האצ'י עלה מהמים, ניסה לתפוס אוויר, כשמים נשפכים מהפה שלו", סיפר השוטר לשעבר, "הייתי כזה, 'אתה צוחק עליי?'", נזכר מולוני, שנכנס לפעולה כדי לחלץ את כלבו.

הסרטון שצולם בסמארטפון מציג את מולוני מתקרב אל חיית הכיס, האוחזת בכלב שלו בתוך המים ומביטה בו בסקרנות. "אני הולך לתת לך אגרוף בראש", מזהיר מולוני, לפני שהוא מצווה על חיית הכיס לשחרר את הכלב שלו. הקנגורו לא מגיב, מה שגורם למולוני להכות את החיה באגרופים. חשבתם שהקנגורו ירתע? ההפך קרה והוא תקף אותו חזרה באלימות. האגרוף של הקנגורו הפיל למולוני את המצלמה למים מה שגרם לנו, הצופים, לפספס את המשך הקרב ולהסתפק בקולות הנשמעים ברקע.

הסרטון מסתיים כשהשוטר לשעבר מצליח לשים את ידו שוב על המצלמה ומציג את הקנגורו עומד לבדו במים ואת האצ'י הכלב עומד בבטחה על גדת הנהר. משם מולוני עושה את דרכו חזרה לחוף מבטחים. למרבה המזל השניים יצאו מהקרב ללא פציעה רצינית. "יש לי כמה שריטות. האמה שלי הרגה אותי במשך רוב היום", הוא סיפר.

עוד בנושא:
תיעוד נדיר: גבר התגרה בקנגורו עצום ושילם על כך ביוקר

הסיפור המרגש מאחורי סרטון ה"קרב" בין האזרח האוסטרלי לקנגורו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

באופן מפתיע, רבים מהצופים תמכו בקנגורו והאשימו את מייק מולוני בכך שלא שמר על הכלבים שלו מספיק טוב ולא מנע מהם להיכנס למים. "שמרו על הכלב שלכם. כל המצב הזה יכול היה להימנע אם הוא היה אחראי מספיק", כתב אחד ואחר הוסיף: "הקנגורו הגן על עצמו ובצדק. זה ילמד אותו לקח. אל תתנו לכלבים שלכם לרדוף אחרי חיות בר". אחד הוסיף: "ראיתי קנגורו בגובה שני מטרים נלחם בשני כלבי ציד. הוא היה הורג את שניהם אילו הבעלים לא היה שוחה אליו. הוא עמד על אחד והטביע את השני, כשהניף אותו למעלה ולמטה כמו מכונת כביסה".

מומחה לחיות בר הסביר: "הם יכולים ויטביעו את מה שהם מחשיבים כטורף, כך שהבחור הזה בהחלט הציל את חיי הכלב שלו".

גרירת טורפים למוות מימי אינה טקטיקת הגנה יוצאת דופן עבור חיות הכיס. "יש להם אינסטינקט חזק מאוד. קנגורו יכנס למים אם הוא מאוים בידי טורף", אמר אקולוג הקנגורו גריים קולסון מאוניברסיטת מלבורן לתאגיד השידור האוסטרלי, "במקרה של זכר גדול, הם בהחלט יכולים להטביע כלבים. אם הכלב שוחה אליהם, יש להם זרועות חזקות וטפרים גדולים".

רבים ברשת סבורים שמולוני צריך להודות לאלוהים שהוא והכלב שלו יצאו מזה בחיים. "כן, זה נכון. יש לו מזל שהקנגרו לא הטביע אותו במקום", כתב אחד. הקנגורו הוא לוחם אדיר. הוא מגיע לגובה של יותר משני מטרים ולמשקל של כ-90 קילוגרמים. ידוע כי בעת הצורך הוא נעמד על זנבו ומשחרר אגרופים ובעיטות עם הרגליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully