וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר: גבר התגרה בקנגורו עצום ושילם על כך ביוקר

12.1.2021 / 0:32

בסרטון שמגיע מאוסטרליה, אפשר לראות כיצד הקנגורו הולם בגבר באמצעות רגליו הקדמיות ומפיל אותו בנוקאאוט: "למזלו הוא לא נפצע בצורה קשה"

גבר התגרה בקנגרו עצום ושילם על כך ביוקר/FACEBOOK

תיעוד כזה לא רואים בכל יום. מיטשל רובינסון, תושב ניו סאות' וויילס שבאוסטרליה, הותקף על יד קנגורו עצבני במיוחד שהפיל אותו לקרקע עם מכות בכפות הידיים שלו.

בתקשורת האוסטרלית דווח שרובינסון ניסה להגן על הילדים שלו לאחר ששמע צעקות מחוץ לביתו ומצא שם את הקנוגרו הזועם שהשתולל, חפר חורים וגרם ללכלוך רב בחצר שלו. הוא ניסה להבריח אותו אבל לקנגורו היו תוכניות אחרות. טינה גרייס, עדת ראייה שהייתה במקום, סיפרה: "הקנגורו בהה בגבר שהרים משהו כדי לנסות להבריח אותו ואחרי שהוא עשה את זה, אפשר היה לראות שהקנגורו עומד לתקוף אותו. הוא היה עצום עם חזה ענק".

עדי הראייה לקרב בין הקנגורו לגבר, סיפרו שזה ממש לא היה כוחות. הקנגורו זינק לעברו, הפיל אותו לקרקעב מכה אחת ואז הסתלק מהמקום. למזלו של רובינסון, שכבר היה עם יד שבורה, הוא נמנע מפציעה קשה יותר במהלך הקרב המוזר הזה ויצא ממנה עם שריטות וחבלות יבשות בלבד.

צ'ד סטייפלס, שעובד בגן חיות וראה את הסרטון הסביר: "לקנגורו יש טפרים ענקיים בכפות הידיים. הם משתמשים בהם כדי להחזיק דברים ומשתמשים ברגליים האחוריות כדי לצבור כוח בבעיטה, כך שיש להם נשק קטלני להתגונן בפני סכנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully