וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת תקיפה ישראלית? חברת התעופה הלבנונית פינתה את מטוסיה לטורקיה

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 12:47

חברת התעופה הלבנונית "מידל איסט איירליינס" שלחה 5 ממטוסיה בביירות אל איסטנבול, כאמצעי זהירות בעקבות המתיחות עם ישראל וחשש מהפגזת שדה התעופה בביירות. "יש לנו תוכנית חירום במידת הצורך", נכתב בהודעת החברה

בווידאו: צה"ל סיכל ניסיון חדירה של חוליית מחבלים משטח לבנון/דובר צה"ל

חברת התעופה הלבנונית "מידל איסט איירליינס" (MEA) פינתה חמישה ממטוסיה שנמצאים בבסיס הקבע שלהם בביירות, לבנון, ושלחה אותם לאיסטנבול שבטורקיה, כאמצעי ביטחון בעקבות המתיחות עם ישראל בימים האחרונים.

חברת התעופה הלבנונית, שמחזיקה בצי של 24 מטוסים (22 מטוסי אייראס ועוד 2 מטוסי אמברייר), הודיעה אתמול (שני) ש"לאור המצב באזור, חמישה ממטוסי הצי שלנו חונים זמנית בשדה התעופה של איסטנבול כאמצעי זהירות".

עוד הוסיפה החברה, כי צעד זהירות זה שמגיעה בתום "עונת הטיסות החלשה", לא ישפיע בשום צורה על לוח הטיסות היומי שלה המתקיים כרגיל, כפי שפורסם באתר התעופה AviationSource.

מטוס של חברת מידל איסט איירליינס. ShutterStock
5 מהם נשלחו לאיסטנבול. מטוס של חברת מידל איסט איירליינס הלבנונית/ShutterStock

"בתקווה שנעבור את השלב הזה"

עוד נכתב בהודעת החברה בערבית, כי "לחברה יש תוכנית חירום שהיא תאמץ במידת הצורך ומקווה שלא יהיה כזה. מצורפים המהלכים שננקטו בעקבות המלחמה ב-2006 (מלחמת לבנון השנייה - ז.ר), בתקווה שנעבור את השלב הזה בשלום למען חברתנו האהובה ומולדתנו היקרה לבנון".

החברה שלחה, כאמור, 4 מטוסיה איירבאס A321neo ומטוס אחד איירבאס A330 לטורקיה, זאת מחשש להפצצה של שדה התעופה הבינלאומי בביירות, שבמלחמת לבנון השנייה הופצץ על ידי חיל האוויר הישראלי. נראה שמידל איסט איירליינס לא רוצה לשים את כל הביצים בסל אחד, ועל כן מפזרת כמה ממטוסיה ליעד בטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully