וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירות בצרפת הזמינו מנת פסטה וקיבלו חשבון של 500 אירו

עודכן לאחרונה: 16.10.2023 / 11:46

שתי אחיות מארצות הברית שכרו עם חברים יאכטה באזור הריביירה הצרפתית, והזמינו אליה פסטת לובסטרים מבלי לבדוק מראש את עלותה. הן נדהמו כשקיבלו חשבון של מאות אירו

שיטה שנויה במחלוקת להכנת פסטה/jasminegiltrow/Tiktok

חשבתם שבארץ יקר? כולנו רגילים לשלם מחירים גבוהים יותר ביעדי תיירות פופולריים (לפעמים גם ברמה של עקיצות כואבות), אבל שתי אחיות מוויסקונסין שבארצות הברית נותרו המומות מהעלות האדירה של המנה שהזמינו בצרפת. השתיים, קאדיסי וליה ארמברסטר, העלו לטיקטוק סרטון קצר שבו נראית המנה הבודדה שהזמינו: פסטת לובסטרים. המנה הוגשה להן על יאכטה ששכרו השתיים יחד עם חברות וחברים נוספים, ובה הפליגו באזור העיירה אז (Èze).

"עלות המרכיבים היא 20 דולר"

השתיים לא בדקו מראש את עלות המנה, אבל ידעו שהיא לא תהיה זולה. בכל זאת, מדובר באזור הריביירה הצרפתית. לאחר שהחשבון הגיע הן נדהמו לגלות את הסכום של 500 אירו. ומדובר כאמור במנה אחת.

בסרטון נראית אחת האחיות אוספת את המנה מסירה קטנה יותר, שהגיעה עד ליאכטה כדי להביא להן אותה. הצלחת עמוסה בפסטה ובבשר הלובסטר, וכולם נוגסים מהמנה הגדולה. בכיתוב לסרטון הם ציינו: "חבר שלך מזמין פסטה עד לסירה והחשבון הוא 500 אירו".

רבים הגיבו לסרטון ונדהמו אף הם ממחירה הגבוה של המנה. "זה בסך הכל זנב לובסטר עם פסטה. עלות המרכיבים היא 20 דולר", כתב אחד המגיבים. מגיבה אחרת כתבה שהיה עליהן לערוך משא ומתן על המחיר, אם כי גם היא הודתה שהמחיר כולל ככל הנראה את השליחות הימית עד היאכטה שבה הן שטו. בהמשך הגיבו האחיות עצמן וסיפרו כי למרבה מזלן, מי ששילם את עלות המנה היה חבר של אחת מהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פסטה ב-500 אירו בצרפת. טיקטוק, צילום מסך
"זה בסך הכל זנב לובסטר עם פסטה". הפסטה המאוד יקרה/צילום מסך, טיקטוק

235 שקלים על כוס לימונדה במיקונוס

מגיב אחר סיפר: "זה מטורף. קיבלתי כזו ארוחה כשהייתי על קטמרן בסנטוריני תמורת 150 דולר. שדדו אתכן!". היו גם כאלו שנדהמו מהעובדה שמנה כה יקרה הוגשה בצלחת שעשויה מקרטון.

וכמו תמיד, היו מי שסיפרו על מנות דומות במחירים נמוכים בהרבה. כך למשל כתב אחד המגיבים כי "קיבלתי בחוף בפורטוגל המון לובסטרים ענקיים, צדפות וסלט פירות ים במחיר של 20 אירו. אז השארתי טיפ מעולה למלצר".

כידוע, בעולם התיירות מקרים מסוג זה אינם נדירים. כך למשל, לאחרונה דווח באתר הדיילי סטאר על תייר בריטי שטייל עם חברים באי היווני מיקונוס וחויב ב-612 ליש"ט (כ-2,870 שקלים) עבור ארבעה משקאות וקצת אוכל בצד. במסעדה אחרת באי, חויבה תיירת נוספת ב-50 ליש"ט (כ-235 שקלים) עבור כוס לימונדה.

  • עוד באותו נושא:
  • פסטה
  • צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully