וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העוקץ האיטלקי: תייר התבקש לשלם 2 אירו על חיתוך הסנדוויץ' לשניים

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 16:38

בעלי הבר האיטלקי שגבה את הסכום: "אם לקוח מבקש ממני להבין שתי מנות טוסט, אני צריך להשתמש בשתי צלחות, שתי מפיות ולשאת את זה אל השולחן בשתי הידיים"

גל חום קיצוני באיטליה, 18.7.23/צילום: רויטרס

במיוחד בזמן שאנחנו מטיילים בעולם כתיירים, אנו רגילים לכך שלעתים מוסיפים לנו חיובים בחשבון, במיוחד דמי שירות. אבל המקרה הזה הזוי בכל קנה מידה: בר יוקרתי באזור אגם קומו (Como) שבאיטליה, עורר זעם רב לאחר שאחד מלקוחותיו מצא בקבלה שקיבל חיוב על סך של שני אירו (כשמונה שקלים) על חיתוך הכריך שלו לשניים. זאת במטרה שהכריך יחולק בין שני סועדים.

קבלה על חיוב לחיתוך סנדביץ' לשניים באיטליה. Newsflash, צילום מסך, עיבוד תמונה
החשבון שמראה את החיוב על 2 אירו על חיתוך הסנדוויץ'/עיבוד תמונה, Newsflash, צילום מסך

הבעלים של הבר זועם

הקבלה, שהתאריך שבו היא הונפקה הוא 18 ביוני השנה, מראה כי "בר פייס" (Bar Pace) הוסיף את עלות חיתוך הכריך בסעיף הקרוי dives da meta ("מחולק לשניים", באיטלקית). אגב, הכריך עצמו שרכש הלקוח (במקרה זה, טוסט צמחוני) עלה 7.5 אירו.

צילום של הקבלה "מתרוצץ" מזה זמן-מה ברחבי הרשת, והדיילי סטאר מדווח כי הבעלים של הבר האיטלקי, ששמו לא נמסר, הביע כעס על פרסום העניין. "אם לקוח מבקש ממני להבין שתי מנות טוסט, אני צריך להשתמש בשתי צלחות, שתי מפיות ולשאת את זה אל השולחן בשתי הידיים", כתב הבעלים. "זה נכון שהלקוח תמיד צודק, אבל נכון יהיה לומר גם שלבקשות אקסטרה יהיו עלויות".

על פי הדיווח, הלקוח הוא תייר בריטי שהגיע אל הבר, הנמצא באזור ג'רה לאריו (Gera Lario), יחד עם בת זוגו. לדבריו, הם נדהמו מהחיוב הנוסף ומיד הפיצו את הבשורה באמצעות תגובה שהעלו באתר התיירות הפופולרי טריפאדווייזר. "זה מעולם לא קרה לי שאף אחד מכל המקומות שבהם ביקרתי בעולם", כתב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

תכירו: "דמי עריכת שולחן"

אגב, תשלום על שירותים שונים אינו דבר כה נדיר באיטליה. כך למשל, מסעדות רבות מוסיפות לחשבון סעיף הקרוי "קופרטו" (Coperto). מדובר למעשה ב"דמי עריכת שולחן" (מזכיר לעתים את דמי האבטחה שנאלצנו לשלם בעבר גם במסעדות בישראל). הסכום באיטליה על שירות זה עומד על 4-2 אירו לכל סועד. מי שרוצים להימנע מתשלום דמי עריכת שולחן - במיוחד בבתי קפה או גלידריות - יכולים להגיע ישירות לדלפק, להזמין אוכל ופשוט לקחת אותו מבלי לשבת במסעדה. שימו לב: מרגע שהתיישבתם ליד השולחן במסעדה - יש סיכוי שתחויבו בסכום הנוסף. זה קורה ברחבי איטליה, בעיקר בערים הגדולות והמתוירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully