וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם חשבו שהנוסעת ישנה בטיסה. התברר שהיא מתה

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 10:20

מספר נוסעים הבינו שמשהו אינו כשורה כאשר לאחר הנחיתה האישה נותרה במושב שלה בעוד ששאר הנוסעים נעמדו כדי לקחת את התיקים שלהם ולצאת מהמטוס. סיבת המוות המשוערת: התקף לב

מטוס איירבוס A350-1000 של בריטיש איירווייס/יח"צ בריטיש איירווייס

כולם חשבו שהאישה בת ה-73 שהיתה על טיסה של חברת בריטיש איירווייס ישנה, אבל בסופו של דבר התברר שהיא מתה, לאחר שככל הנראה לקתה בהתקף לב במהלך הטיסה.

מספר נוסעים בטיסה שהמריאה ביום חמישי האחרון מלונדון לניס שבצרפת הבינו שמשהו אינו כשורה כאשר לאחר הנחיתה האישה נותרה במושב שלה בעוד ששאר הנוסעים נעמדו כדי לקחת את התיקים שלהם ולצאת מהמטוס. כמה מהם ניגשו אליה כדי להעיר אותה, והבינו את הטרגדיה.

מטוס איירבוס 350-1000 של בריטיש איירווייס. בריטיש איירווייס,
בריטיש איירווייס/בריטיש איירווייס

קרה גם לנוסע בן 25

הנוסעים המבוהלים הזעיקו את צוות המטוס, ואלו הזעיקו את שירותי החירום. הפרמדיקים שהגיעו למטוס ניסו להחיות אותה, אך ללא הועיל. חברת בריטיש איירווייס אישרה לכלי התקשורת כי "למרבה הצער, לקוחה נפטרה בטיסה מלונדון הית'רו לניס".

הניו יורק פוסט מדווח כי בחודש יוני האחרון, גבר בריטי מת בטיסה מלונדון לניו יורק לאחר שלקה בהתקף אסטמה חריף והפיל את המשאף שלו. הנוסע, שמעון ברואר (25) מלונדון, נפל מחוסר הכרה לאחר שנכנס לפאניקה והמשאף שלו החליק מאצבעותיו כ-45 דקות לפני שהטיסה הייתה אמורה לנחות בניו יורק. הצוות ניסה לבצע החייאה ולתת לא חמצן, אך כבר היה מאוחר מדי.

  • עוד באותו נושא:
  • טיסה
  • מוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully