וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושיית הרשת שתועדה מקללת במטוס קיבלה הצעה רווחית להופיע באתר פורנו

21.9.2023 / 0:13

מי שטענה שהיא אושיית רשת וקיללה נוסעים במטוס בסרטון שהפך לויראלי, קיבלה הצעה מעניינת לככב באתר פורנו. רק לא ברור אם זו מחמאה

נוסעת קיללה במטוס "אני מפורסמת באינסטגרם!"/צילום: טוויטר

מוקדם יותר השבוע פורסם ברשת סרטון של אישה בשם מורגן אוסמן מעוררת סערה במטוס לאחר שצעקה על הנוסעים "לכו ת****נו" והוסיפה שהיא "מפורסמת באינסטגרם". בסרטון השערורייתי נראית המשפיענית (לכאורה) חולפת במעבר של המטוס עם תיקה ביד, נוזפת ומקללת את הנוסעים כמו דיווה אמיתית ומוסיפה: "תסתמי את הפה" ו"את כלבה" לנוסעות תמימות. במטוס עצמו היו מי שצחקו עליה ועל ההתפרצות שלה - והיו מי שזעמו והגיבו לה בצעקות משל עצמם.

אוסמן, שגם הופיעה בעונה החמישית של תוכנית הריאליטי "מועדון הילדות הרעות" (Bad Girls Club), עלתה לא מזמן לכותרות כשטענה שיצאה עם האקס של בריטני ספירס, סם אסגרי בן ה-29.

כעת מתברר שהסרטון לא רק הפך לויראלי וסייע למורגן להתפרסם יותר - אלא גם הוביל לכך שהיא קיבלה הצעה מפתע להופיע באתר הפורנו CamSoda, כך דווח ב-TMZ. "בהתחשב ברצון שלך להצטלם, אנחנו כאן ב-CamSoda נשמח שתשדרי בפלטפורמת ה-XXX שלנו. אנחנו רוצים להציע לך רשמית סכום של עד 25,000 דולר לביצוע מופע מצלמות בן שעה באתר שלנו", נכתב במכתב שפורסם ב-TMZ ונשלח לכאורה למשפיענית ממיאמי.

כדי לסגור את העסקה, אוסמן קיבלה מגוון אפשרויות מהן היא מוזמנת לבחור כרצונה. היא מוזמנת ללבוש ביקיני פרוע, כפי שהיא נהגה עד לא מזמן לעשות בפני מיליון העוקבים באינסטגרם שלה (שירד מהאוויר מאז פרסום הסרטון) או ללבוש הלבשה תחתונה - או ללכת קומנדו.

לא ברור אם הדוגמנית בת ה-35 תקבל את ההצעה המפתה וכיצד היא בכלל הגיבה לה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מורגן אוסמן הפכה לכוכבת רשת כשנתפסה במצלמה מקללת נוסעים בטיסה. @officialmorganbritt, צילום מסך
מורגן אוסמן הפכה לכוכבת רשת כשנתפסה במצלמה מקללת נוסעים בטיסה/צילום מסך, @officialmorganbritt

לפני שמחקה את עמוד האינסגרם שלה היא הגיבה לפרשה בסדרת סטוריז בהם טענה שהפרסומים אודות מה שקרה במטוס אינם מדוקיים ושהיא לא "הורדה" מהטיסה כפי שדווח, אלא "התבקשה לעזוב במקום שהתקרית תהפוך לאלימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully