וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: צעקה במטוס "לכו ת****נו, אני מפורסמת באינסטגרם!"

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 10:22

מסתבר כי האישה היא אכן (סוג של) משפיענית רשת, עם קרוב למיליון עוקבים. לאחר שתועדה מקללת במרץ רב את הנוסעים במטוס, מיהרו מעריציה להתגייס לטובתה: הם כינו אותה "מלכה" וטענו כי לא עשתה שום דבר רע

נוסעת קיללה במטוס "אני מפורסמת באינסטגרם!"/צילום: טוויטר

אישה עוררה סערה לא קטנה במטוס שבו טסה, לאחר שצעקה על הנוסעים "לכו ת****נו" בזמן שאמרה להם שהיא "מפורסמת באינסטגרם". צילומי ההתפרצות שותפו ברשת X (טוויטר לשעבר) וזכו לשפע של תגובות הן מצד מי שהיו על אותה טיסה והן מצד הגולשים שצפו בו רשתות החברתיות. המשפיענית שהכריזה על עצמה ככזו נראתה חולפת במעבר של המטוס עם תיקה בידה, בעודה נוזפת ומקללת את הנוסעים.

נוסעת קיללה במטוס "אני מפורסמת באינסטגרם!". טוויטר, צילום מסך
נוסעת קיללה במטוס "אני מפורסמת באינסטגרם!"/צילום מסך, טוויטר

"את כלבה"

הדיילי סטאר מדווח כי האישה שזוהתה כמורגן אוסמן (Morgan Osman) הוסיפה "פנינים" לעבר הנוסעים כגון "תסתום את הפה" ו"את כלבה" במהלך מה שנראה כתחילתו של אטרף קל. כאשר הבחינה שכמה מן הנוסעים מתעדים את ההתפרצות שלה, היא טרחה לציין כאמור את היותה אושיות רשת. בהמשך היא פירטה במבטא אמריקני כבד את ההתחייבויות המקצועיות שלה. אפשר גם היה לשמוע אותה מסננת סדרה נוספת של קללות שמתובלות בגסויות עסיסיות למדי.

במטוס עצמו היו מי שצחקו על האישה ועל ההתפרצות שלה והיו מי שזעמו עליה והגיבו לה בצעקות משל עצמם. בסופו של דבר, מישהו צעק לה "להתראות" בעת שחלפה אותו והמשיכה בדרכה אל קדמת המטוס.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"אני יודעת מה קרה, אני בצד שלך"

וכמו שתמיד קורה כשעולים לרשת סרטונים מסוג זה, התגובות לסרטון זה היו רבות מספור. רבים מבין משתמשי X פשוט לעגו לאישה. "תארו לעצמכם שאתם חושבים שאתם מפורסמים באינסטגרם, אם זה בכלל אומר משהו", כתב אחד המשתמשים בציניות. מגיב אחר האשים את אוסמן בכך היא "פריווילגית".

עם זאת, מסתבר שלאוסמן יש קרוב למיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, שבינתיים היא סגרה אותו, כולל בטוויטר. מעריצי כוכבת הרשת מיהרו להתגייס לטובתה, כינו אותה "מלכה" וטענו כי לא עשתה שום דבר רע בזמן שהיתה על הטיסה. "אני יודעת מה קרה, אני בצד שלך", כתבה אחת העוקבות של אוסמן, ואחר ציין: "מלכה, ניצחת את האנשים האלה במטוס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully