וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לביאה גנבה מצלמת גו פרו וזה מה שהיא צילמה

10.10.2023 / 0:17

תייר בקניה זיהה לביאה שובבה והחליט לבדוק את הגבולות שלה. הוא הציב מצלמה לידה עם מקל ואחרי היסוס קל היא לקחה אותה למסע שתועד במלואו

מה קרה כשאריה בלע מצלמה?/@Latestsightings

תהיתם פעם איך זה מרגיש להיות לביאה צעירה? ובכן, הסרטון המדהים שבכתבה הזו חושף קצת מעולמן הפנימי של הלביאות, אחרי שאחת מהן פשוט גנבה את מצלמת הגו פרו שהציב אחמד גלאל בפארק הלאומי שבקניה.

אחמד, ממצרים במקור, טייל בקניה וזיהה לביאה צעירה הולכת לבדה בפארק. הוא חשב שזו הזדמנות טובה לתמונה או סרטון ייחודי וזה מה שקרה. "רציתי לראות אם הלביאה תבדוק את המצלמה או תתעניין בה", הוא הסביר, "מיקמנו באזור שלה את המצלמה כשהיא מחוברת למקל. בהתחלה הלביאה ריחרחה את המצלמה, ואז פשוט לקחה אותה ופתחה בריצה כשהיא בפה שלה".

בסרטון אפשר לראות את הרגע שבו הלביאה מזהה את המקל עם המצלמה וכיצד היא מתגנבת ומשחקת איתה. בהתחלה היא היתה קצת זהירה, אך כשהבינה שהיא לבד כביכול היא קיבלה ביטחון ולקחה אותה בעזרת שינייה לסיבוב בפארק.

זה מה שהיא צילמה

וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה

עוד תיעודים נדירים
תיעוד ראשון מסוגו: ככה נראים חייו של זאב בסביבתו הטבעית - מנקודת מבטו

לא תאמינו מה קרה כשהגורילות גילו את מצלמת הגו פרו הנסתרת

הלביאה החלה לרוץ עם המצלמה לפני שעשתה עצירה קטנה למנוחה ואז הוציאה את המקל ונתנה למצלמה לשכב על הדשא. היא שיחקה בה עוד קצת, כאשר ברקע אפשר לראות את הרכב של אחמד מתקרב. מה עלה בגורל המצלמה אתם שואלים? אחמד הרגיע: "עקבנו אחרי הלביאה עד שהיא עזבה את המצלמה. למרות שהיו לה כמה שריטות, היא עדיין מתפקדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully