וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם אחת תעשו משהו בשביל עצמכם: פסטיבל Wellfest חוזר

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 15:23

ממש בסופם של חגי תשרי, בחג השני של סוכות, יתקיים פסטיבל WellFest 2023 בחוף נחשולים, שיציע לכם מלא פעילויות של גוף ונפש במשך 3 ימים. זה הזמן לנשום ולהירגע בחוויה שהיא כולה עבורכם ובשבילכם

מרינה מקסימיליאן מרטיטה את הקהל ב'תדרפיה'./מלון חוף נחשולים.

משיעור יוגה שונים, דרך סדנאות של מודעות עצמית ומדיטציה וכלה כמובן בטרנד הווים הוף (אמבטיות הקרח) שכובש את ישראל - הריטריט השנתי של פסטיבל WellFest 2023 יתקיים השנה בחול המועד סוכות, ולמעשה בחול המועד של החג השני (7-5 באוקטובר), בחוף נחשולים.

גם השנה ינסו מאות משתתפים להפחית את הלחץ בפסטיבל שכולו מוקדש לאורח חיים בריא ובריאות גוף ונפש, ולסות לקחת הפסקה מהמרוץ היומיומי, לשים בצד את הדאגות והלחצים ולחגוג את סיום הקיץ בהפנינג מסורתי.

פסטיבל wellfest של סורנטו בחוף נחשולים. ניר דוידזון,
קחו קצת זמן לגוף ולנפש שלכם. פסטיבל WellFest/ניר דוידזון
Wellfest במלון חוף נחשולים. ניר דווידזון,
ויש גם הופעות מעולות: ולה מארש, גבע אלון ועוד/ניר דווידזון

סאונד הילינג, מישהו?

פסטיבל WellFest, המתפרס על פני שלושה ימים בסוכות, יתקיים זו השנה השלישית בכפר הנופש נחשולים וכולל בתוכו אירועי יוגה, מדיטציות, סדנאות של מודעות עצמית, הופעות, מסיבות, תזונה בריאה, מתחם אוכל, אירועי ספורט ועוד.

הפסטיבל נערך בהפקת חברת סורנטו בריאות & וולנס, בבעלותם של לינדה אהרון, מורה בכירה ליוגה, ובנה ניר מנצור שביחד פועלים למעלה מעשור ומתמחים בהפקת אירועי וולנס וריטריטים בארץ ובעולם. הפעילות כוללת תכנים וחוויות חדשות וייחודיות עם מיטב מורי ומדריכי סדנאות בריאות הגוף והנפש, יוגה מכל הזרמים, פילאטיס עם המורים הטובים בארץ, סדנאות של צ'יקונג, ריקוד ותנועה, מיינדפולנס, מדיטציה, תזונה, קוסמטיקה טבעית, צלילים מרפאים, סאונד הילינג, טנטרה, ספורט ימי במפרץ הציורי, יריד אוכל צמחוני מזין, דוכני אמנים ויוצרים מקומיים מגוונים, מתחם טיפולי עיסוי מרגיע, רחבות התכנסות ומנוחה מול נוף הים והופעות חיות של מוזיקאים מובילים: לולה מארש, גבע אלון ורבע לאפריקה, לצד הופעות של אמנים בסגנונות שונים כמו ירדן ביטון, שירה מקודשת, דיג'ייז ועוד.

המיקום שנבחר במלון חוף נחשולים, בזכות הטבע היפה הנפרש על פני 50 דונמים של דשא, רצועת חוף נהדרת למרגלות הכרמל ומפרץ טבעי שבסמוך לו גם תל דור הנהדר, שבו מסלול טיול מקסים ומשולט שכדאי לערוך בשקיעה.

Wellfest במלון חוף נחשולים. ניר דווידזון,
ברכת השמש תחכה לכם עם הזריחה/ניר דווידזון
פסטיבל wellfest של סורנטו בחוף נחשולים. ניר דוידזון,
יוגה, מדיטציות וסדנאות של מודעות עצמית. פסטיבל wellfest בחוף נחשולים/ניר דוידזון

לרשות משתתפי הפסטיבל עומד מלון נחשולים, שבו יוכלו להתארח בחדרים שונים במשך ימי הפסטיבל, החל מאירוח כפרי ועד חדרים מפנקים עם בריכה פרטית.

לפרטים נוספים והרשמה https://www.wellfest.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully