וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי הקנגורו? דיסנילנד חדש מתוכנן לקום באוסטרליה

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 10:12

באוסטרליה יש מי שכבר מתכננים לבואה של ענקית הבידור, ויש אפילו אזור ליד מלבורן שאולי יאכלס של מיקי מאוס ושאר חבריו. "העיר צפויה להחזיר לעצמה את המוניטין שלה כבירת התיירות של אוסטרליה", אמרה ראשת העיר

דיסנילנד פריז/Une campagne à Disneyland® Paris pour

האם בקרוב ייחנך פארק דיסנילנד גם באוסטרליה? על פי ראשת העיר של מלבורן, יש סיכוי שזה אכן יקרה. ראשת העיר, סאלי קאפ, אמרה לכתבים כי העיר צפויה להחזיר לעצמה את המוניטין שלה כבירת התיירות של אוסטרליה, לאחר מספר שנים קשות שנגרמו בעקבות המגבלות שנכפו עליה - כמו גם על שאר העולם - בשל מגפת הקורונה. לדבריה, פארק דיסנילנד הוא בדיוק מה שהעיר צריכה כדי להתאושש.

דיסנילנד. ShutterStock
האם בקרוב גם במלבורן? דיסנילנד/ShutterStock

הפארק השביעי של דיסני בעולם?

הדיילי מייל מדווח כי הנושא כבר עלה בעבר מספר פעמים, אבל כעת המילים הפכו למעשים של ממש, ואף נבחר האזור שבו יוקם הפארק, בסמוך לשדה התעופה אבלון (Avalon), שנמצא דרומית-מערבית למלבורן ולא הרחק מהעיר ג'ילונג (Geelong). יש לציין כי בעבר היו מי שטענו כי המקום הראוי ביותר לארח בו את הפארק השביעי של דיסנילנד בעולם הוא דווקא באזור דרום אוסטרליה, אך קאפ טוענת בלהט כי סביבת מלבורן תהיה אידיאלית הרבה יותר. בעבר, ערים אחרות במדינה, בהן סידני ואדלייד, ניסו לפתות את מיקי מאוס ושאר חבריו להגיע אליהן, אך ללא הצלחה.

כידוע, דיסני הפכה בשנים האחרונות לאחת מחברות המדיה הגדולות בעולם, לאחר שרכשה מותגים כגון Star Wars ו-21st Century Fox. היא אף נוכחת כיום במלבורן, לאחר שסגרה עסקה על הקמת אצטדיון מארוול. לדברי קאפ, דיסני עשויה להפוך את מלבורן ליעד תיירותי עולמי. "אני יודעת שפארק השעשועים של דיסני בעיר שלנו יהיה להיט ענקי בקרב תושבים - כולל אני-עצמי - מבקרים, סטודנטים ואנשי מסחר".

עוד בוואלה!

הצצה ראשונה: כך ייראה פארק דיסנילנד שיוקם בסין

לכתבה המלאה
לשדה התעופה אבלון ליד מלבורן באוסטרליה. ויקיפדיה, Novakreo, אתר רשמי
האזור המתוכנן לבניית דיסנילנד אוסטרליה. שדה התעופה אבלון ליד מלבורן/אתר רשמי, ויקיפדיה, Novakreo

מה שטוב ליפן ולסין

לדבריה, העיר כבר מאכלסת לא מעט בתי מלון ברמה בינלאומית, כמו גם מתחמי שופינג ומסעדות ברמה גבוהה. דיוויד פוקס, יו"ר שדה התעופה אבלון אף קיים בעבר פגישות עם נציגי חברת דיסני. "יש מתחם בידור שהגדרנו ככזה. נכון לעכשיו, לא הייתי אומר (עבור) דיסנילנד, אבל הכל אפשרי".

מאז שנת 2020 מתרוצצת ברחבי האינטרנט עצומה שקוראת לחברת דיסני להגיע לאוסטרליה. העצומה זכתה עד כה לעשות אלפי חתימות. כיום ניתן למצוא פארקים של דיסני לא רק בארצות הברית, אלא גם בצרפת, יפן וסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully