וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: כך ייראה פארק דיסנילנד שיוקם בסין

תגידו שלום לפארק השישי והחדש של דיסני שהולך לקום בשנגחאי ויכלול 6 עולמות בנושאים שונים, שבהם תוכלו לשוט בספינת הפיראטים של ג'ק ספארו, לפגוש בגיבורי "מלחמת הכוכבים" ואפילו לישון במלון של "צעצוע של סיפור". פתיחה: אביב 2016

יח"צ - חד פעמי

חדשות משמחות לחובבי דיסני המתכננים לטוס לסין: חברת "וולט דיסני" חשפה היום (ד'), כי פארק השעשועים "דיסנילנד" עתיד להיפתח בשנגחאי שבסין באביב 2016. בוב איגר, יושב ראש ומנכ"ל דיסני, הציג במסיבת עיתונאים שנערכה במרכז אקספו בשנגחאי, דגם מוקטן של פארק השעשועים, שיכלול שש עולמות, אטרקציות ייחודיות, מופעי בידור חיים, מסעדות ובתי מלון.

פארק השעשועים, שעלותו מוערכת ב-3.7 מיליארד דולרים, הוא מיזם משותף של דיסני וקבוצת Shendi הסינית, שיכלול שישה עולמות בנושאים שונים: "הרפתקאות האי" שבו תוכלו לצאת להרפקת רפטינג מרהיבה, "גנים של דמיון" שם תוכלו לרכוב על גבו של דמבו הפיל, "שדרות מיקי" שבהן ניתן יהיה להצטלם עם כל הדמויות האהובות של דיסני, "ארץ המחר" (טומורולנד) המזמינה אתכם להיכנס לעולם עתידני ביחד הכוללת רכבת הרים מטורפת, והמרגש ביותר בכל הפארק: "מפרץ האוצר" שם ניתן לעלות על ספינת הפיראטים של ג'ק ספארו, ו"פנטזיה לנד" שתאפשר לכם בין היתר לחקור מערות קריסטל זוהרים עם יהלומים מסוונרים של שבעת הגמדים.

כמו כן, טירת "Storybook" שהיא הגדולה ביותר מבין כל הטירות בפארקים של דיסני, תהיה כולה סביב נסיכות דיסני, כשבלילה מעל לטירה יוארו השמיים בזיקוקים צבעוניים. בנוסף, האורחים יוכלו לפגוש את גיבורי "מלחמת הכוכבים", את איירון מן וספיידרמן ב"יקום מארוול".

ואם זה לא מספיק, בפארק ייבנו בית מלון המעוצב לפי הלהיט הגדול של דיסני ופיקסאר - "צעצוע של סיפור", שיכלול 800 חדרים, ובית מלון "שנגחאי דיסנילנד" שיכלול 400 חדרים. בסמוך לפארק השעשועים יוקם מרכז קניות שבו ניתן יהיה לרכוש מוצרי דיסני הייחודים לפארק בשנגחאי, מסעדות המותאמות לקהל הסיני ויהיה גם תיאטרון שיציג, בין השאר, גרסה מנדרינית ל"מלך האריות" - אחת מהפקות ברודווי המצליחות ביותר בהסטוריה. את הפארק יקיפו גנים יפהפיים, מסלולי הליכה של 2.5 קילומטרים ואגם נוצץ בגודל 40 דונם.

פארק דיסני בעיר שנגחאי בסין. Disney Parks,
בוב איגר, יושב ראש ומנכ?ל דיסני, מציג את הדיסנילנד הסיני/Disney Parks
פארק דיסני בעיר שנגחאי בסין. Disney Parks,
אין סוף של הרפתקנות וחדשנות. הפארק של דיסני בשנגחאי/Disney Parks
פארק דיסני בעיר שנגחאי בסין. Disney Parks,
ואיך אפשר בלי מיני ומיקי מאוס/Disney Parks

הפארק השישי של דיסני

זהו הפארק השישי של דיסני שנבנה בעולם, השלישי באסיה והיחיד בעשור האחרון: "דיסנילנד" באנהיים, קליפורניה, "דיסניוורלד" באורלנדו, פלורידה, "טוקיו דיסני" שממוקם בטוקיו, יפן, "דיסנילנד" שבפריז ואתר הנופש "דיסנילנד הונג קונג", שנפתח לפני כמעט עשור.

החוויה המוכרת של דיסני תשתלב ביחד עם אלמנטים וארכיטקטורה סינית מסורתית. "אנחנו בונים משהו באמת מיוחד כאן בשנחאי, שלא רק יציג את מיטב הסיפורים של דיסני, אלא גם יחגוג וישלב את המורשת העשירה להפליא של סין", אמר איגר. "התכנון הוא לקחת כל מה שלמדנו במשך 60 השנים מאז הוקמו הפארקים, ולחבר בין החדשנות והיצירתיות שלנו לבין אלמנטיים סיניים אותנטיים, על מנת ליצור מקום קסום".

עוד הוסיף המנכ"ל, כי "הפארק בשנגחאי יהיה מרשים הרבה יותר מהפארק בהונג קונג". אומר איגר. "דיסנילנד בהונג קונג נפתח עם אטרקציות מינימליות, אך מכיוון שבפארק בשנגחאי יש תקציב גדול יותר תצפו לפארק מפואר בקנה מידה עצום".

עוד באותו נושא

נרטבים: 10 פארקי המים הכי מטורפים בעולם

לכתבה המלאה
פארק דיסני בעיר שנגחאי בסין. Disney Parks,
לעלות על ספינת הפיראטים של ג?ק ספארו. עולם "מפרץ האוצר"/Disney Parks
פארק דיסני בעיר שנגחאי בסין. Disney Parks,
פארק דיסני בעיר שנגחאי בסין/Disney Parks

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully