וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורוויג'ן קרוז ליין משיקה ספינה חדשה בשם Norwegian Viva

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 12:24

נורוויג'ן קרוז ליין משיקה היום את ה"נורוויג'ן ויוה" (Norwegian Viva) - שתציע ל-3,100 אורחים 11 מסעדות ייחודיות, מסלול של מירוצי קארטינג וגם הופעות בידור של "ביטלג'וס" ועוד. הפלגת הבכורה ב-10 באוגוסט

ספינת ה"נורוויג'ן ויוה" (Norwegian Viva)/צילום: נורוויג'ן קרוז ליין (NCL)

נורוויג'ן קרוז ליין (NCL), קיבלה היום (שני) את נורוויג'ן ויוה (Norwegian Viva), האונייה החדשה ביותר בצי המונה כעת 19 אוניות והאונייה השנייה במחלקת Prima, במספנת פינקנטיירי במרגרה, איטליה.

אירוע ציון הדרך מסמן את הגעתה של האונייה השנייה מתוך שש במחלקת Prima Class, שאמורה לצאת לדרך במהלך 2028. הספינה באורך של 294 מטרים, 143,535 טון ברוטו ועם קיבולת של 3,100 אורחים. בין הפסיליטיז באונייה, פארק מים לילדים, מזרקת מים ובריכות ג'קוזי אינפיניטי.

באונייה ישנו מתחם סוויטות בשם The Haven - שאורחיו נהנים משירות באטלר אישי מסביב לשעון ופינוקים ללא הפסקה. במתחם הסוויטה הראשונה הכוללת שלושה חדרים, ואזורים ציבוריים וסוויטות שעוצבו על ידי פיארו ליסוני, אחד המעצבים המוכרים ביותר באיטליה.

ספינת קרוז ויוה. נורוויג'ן קרוז ליין,
הספינה באורך של 294 מטרים. הנורוויג'ן ויוה/נורוויג'ן קרוז ליין
ספינת קרוז ויוה. נורוויג'ן קרוז ליין,
בריכות ופארק מים לילדים/נורוויג'ן קרוז ליין

מסלול מירוצים בן שלוש קומות

הפלגת הבכורה של הספינה תתקיים ב-10 באוגוסט 2023. הוויוה תפליג בסדרה של מסלולי הפלגות בים התיכון ובאיי יוון, לפני טקס ההטבלה הרשמי שלה במיאמי ב-28 בנובמבר 2023. הספינה תעגון בסן חואן, פורטו ריקו לעונה של הפלגות לקריביים מדצמבר 2023 עד מרץ 2024 עם שיחות לטורטולה, איי הבתולה הבריטיים; סנט ג'ונס, אנטיגואה; ברידג'טאון, ברבדוס; קסטריז, סנט לוסיה; פיליפסבורג, סנט מרטן; סנט תומאס, ואיי הבתולה של ארצות הברית.

לאחר השקת פרימה בשנת 2022, מגיעה ויוה עם הסלוגן "Live it Up", שלדברי החברה מגלם את חוויית האורח המשופרת ואת המאפיין על הסיפון של מחלקה חלוצית זו, כולל היצע מוגבה, עיצובים מרווחים יותר, פעילויות מרגשות על הסיפון, כגון מסלול המירוצים Viva Speedway בן שלוש הקומות וקונספטים חדשים לסעודה, ובראשם Indulge Food Hall - שוק אוכל באוויר הפתוח הכולל 11 מסעדות ייחודיות.

ספינת קרוז ויוה. נורוויג'ן קרוז ליין,
פנטהאוז במתחם The Haven/נורוויג'ן קרוז ליין
ספינת קרוז ויוה. נורוויג'ן קרוז ליין,
בוויוה מגלשות בגובה 10 מפלסים/נורוויג'ן קרוז ליין

ביטלג'וס על הספינה

"אוניות מהממות כמו Prima Class בשיתוף פעולה עם מספנה מדהימה כמו פינקנטיירי, מהווה אבן דרך חשובה עבור ויוה, ואנו נרגשים מאוד להפיח חיים באונייה מרהיבה זו, כאשר אנו מקדמים בברכה אורחים על הסיפון בשבוע הבא", אמר דיוויד הררה, נשיא נורוויג'ן קרוז ליין.

עוד הוסיף הררה, כי "בעוד שהספינה מתגאה ברבות מנקודות השיא המרכזיות בפרימה קלאס, מה שייחודי לוויוה הוא הופעת הבכורה בים של ההפקה המועמדת לפרס טוני, "ביטלג'וס", שבה האורחים יכולים ממש להרגיש את המתים (כמו בסרט) במהלך העיבוד המוזיקלי לסרטו של טים ברטון משנת 1988".

הוויוה כוללת גם את The Concourse, גן פסלים חיצוני בשדרת אושן, הטיילת העוטפת את האורחים קרוב יותר מאי פעם למים. האזור, שעוצב מחדש עבור Norwegian Viva, יכלול עבודות של שישה אמנים שהוצגו באוניות קודמות של החברה.

ספינת קרוז ויוה. נורוויג'ן קרוז ליין,
בספינה טיילת העוטפת את האורחים קרוב יותר מאי פעם למים/נורוויג'ן קרוז ליין
ספינת קרוז ויוה. נורוויג'ן קרוז ליין,
אנשי נורוויג'ן קרוז ליין חונכים את ה"ויוה"/נורוויג'ן קרוז ליין

נורוויג'ן קרוז ליין פעילה בתחום הספנות מזה 56 שנים ומחזיקה צי של 19 ספינות שמפליגות ל-400 יעדים בעולם

  • עוד באותו נושא:
  • קרוז
  • שיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully