וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחד אלוהים: עובד נמלט בקושי ממלתעות של אליגטור קטלני רעב במיוחד

2.8.2023 / 0:02

עובד בפארק האליגטורים בקולורדו תועד כשהוא מנסה להאכיל את האליגטור הרעב בתרנגול הודו ומחליק למים. הוא הצליח להימלט שנייה לפני שהאליגטור נגס ברגלו במקום בעוף. צפו בתיעוד המצמרר

אליגטור כמעט טורף את המאכיל/ColoradoGatorFarm

גבר מקולורדו נמלט בקושי מנגיסה קטלנית של אליגטור עצבני באורך 3.6 מטרים ובמשקל 270 קילוגרמים בשם אלביס, בזמן שבכלל ניסה להאכיל אותו בתרנגול הודו נא ועסיסי.

המפגש הטראומטי של השניים אירע בחוות קולורדו גאטור במוסקה, כאשר בסרטון ששותף בעמוד הפייסבוק של הפארק בשבוע שעבר וצבר מאז אלפי צפיות, ניתן לראות את העובד (שזוהה רק בשם צ'אד) צועד לכיוון המים כדי להאכיל את אלביס בתרנגול הודו ולא מהסס לרגע מהמפגש איתו.

צ'אד נראה מחזיק בתרנגול ההודו ומתקרב לאליגטור כשזה לפתע מזנק לעבר ארוחת הצהריים שלו. העניינים משתבשים כשצ'אד פתאום מאבד אחיזה ומחליק אל המים - והאליגטור אלביס מחליט לנצל את ההזדמנות כדי להסתער עליו וליהנות מקינוח. צ'אד מצליח ממש בשנייה האחרונה להימלט לאחור לפני שעמיתו מצטרף ומצליח להרגיע את אלביס.

הצפייה על אחריותכם בלבד:

"בסוף השבוע לאלביס היה קשה להחליט אם הוא רוצה לאכול תרנגול הודו או את רגליו של צ'אד", נכתב בפארק, שנמצא במחוז אלאמוסה, "מי ידע שאליגטור באורך 12 רגל ובמשחק 600lb יכול לזנק כל כך מהר?".

עוד בנושא:
תיעוד מבהיל: האליגטור זינק מהים והתנפל על הדייג

פלורידה: אליגטור תקף והרג בת 85 בזמן שטיילה עם כלבתה - והכל מתועד

הכתב מאט קרושל מ-KKTV, תחנת טלוויזיה בקולורדו ספרינגס, נכח במקרה בפארק באותו יום וצפה ברגע המפחיד. "צפיתי בזה קורה באופן אישי בשבת כשביקרנו ואני עדיין קופץ במקום כשאני רואה שוב את הסרטון", הגיב בפוסט בפייסבוק, "היה לבחור הזה מזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully