וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מבהיל: האליגטור זינק מהים והתנפל על הדייג

9.7.2023 / 0:01

אדם שדג לו להנאתו על שפת אגם שקט לא היה מוכן לרגע בו אליגטור קטלני ניגש אליו בצורה מאיימת כשהנופשים בצד השני של האגם שולפים את המצלמות. לא תאמינו איך זה נגמר

אישה שצעדה עם שני כלביה ליד אגם בפארק סמוך למיאמי נהרגה על ידי אליגטור/צילום: רויטרס ו-CNN, עריכה: ניב מעוז

אדם שדג לו לתומו על שפת אגם באזור לואוקאנטרי של דרום קרוליינה, כמעט הפך לטרף בעצמו בשבוע שעבר על ידי אליגטור עצבני, והאירוע כולו תועד במצלמות.

בניו יורק פוסט דווח שעוברי אורח שהיו ליד האגם בקהילה השקטה בדרך כלל של הילטון הד שלפו מיד את הטלפון כשהאליגטור בגודל בינוני החל לשחות לכיוון האיש. בתיעוד שלהם נראה האיש אוסף את חכת הדייג שלו ונסוג באיטיות מקו המים, אך האליגטור זינק החוצה מהמים והחל לרוץ לעבר הדייג, פצח במרדף קצר לפני שהאיש הגיע למרחק בטוח מהטורף.

לאחר ניסיון המרדף הקצר, האליגטור חזר במהירות למים. ככל הנראה הוא ויתר כי ידע שאין לו סיכוי מול אדם רץ - על פי המכון לבעלי חיים של אוניברסיטת פלורידה, אליגטורים מסוגלים לרוץ במהירויות של ב-15 קמ"ש למרחקים קצרים לעומת אדם ממוצע שמסוגל לרוץ בדרך כלל במהירות של 13 קמ"ש ו-20 קמ"ש כשהוא נס על חייו.

עוד מקרים דומים
אליגטור תקף והרג בת 85 בזמן שטיילה עם כלבתה - והכל מתועד

צפו ברגע בו הקרוקודיל העצום תקף ובעל הפאב היכה אותו עם מחבת

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אוכלוסיית האליגטורים בדרום קרוליינה מוערכת בכ-100 אלף והאכלתם על ידי אנשים גרומה לרבים מהם לאבד את הפחד הטבעי שלהם מבני אדם (לכן זה לא חוקי במדינה). "במקרים רבים, אליגטורים מוזנים יתחילו להתקרב לאנשים ועלולים להיות תוקפניים בחיפוש אחר תרומות מזון", הסבירו במחלקת משאבי הטבע של המדינה. יחד עם זאת, לא ברור האם האליגטור התוקפני הזה הואכל קודם לכן על ידי בני אדם. על פי הנתנוים הרשמיים, מאז תחילת שנות ה-2000 נהרגו 29 בני אדם בתקיפת אליגטורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully