וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים לדובאי? דברו חלש. תיירת נעצרה בגלל שצעקה במרחב ציבורי

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 9:19

תיירת אמריקנית צרחה על מנהל בחברת השכרה והושלכה למעצר. עורכת דין מקומית: "קורה שחברות השכרה פותחות תיקים נגד לקוחות כאמצעי לסחוט אותם, כאשר התקווה היא שמי שייראה כ'זר עשיר', יציע להם כסף מזומן כדי לבטל את האשמה

מכוניות מרוץ פרארי ולמבורגיני בדובאי/צילום: זיו ריינשטיין

בחודשים האחרונים הפכו חייה של אמריקנית תושבת יוסטון לסיוט של ממש. טיירה יאנג אלן, בת 29, כלואה בכלא באיחוד האמירויות הערביות בגלל שהיא צרחה בפומבי.

טיירה וחברה שלה נפשו בדובאי ושכרו רכב. בשלב מסוים, בעודה החברה נוהגת ברכב, הן היו מעורבות בתאונת דרכים. אף אחת מהן לא נפגעה, אך המכונית נלקחה משם וטיירה שכחה בה חפצים אישיים, כולל תעודת זהות, כרטיס אשראי ופריטים נוספים שלה. טיירה טענה כי למחרת הלכה לקבל את חפציה, ומרגע הזה הסיטואציה החלה להסלים. לדבריה, המנהל היה "גס רוח ומרושע".

אישה בכלא. ShutterStock
הרשויות בדובאי יכולות לעצור אתכם באשמת צרחות במרחב פומבי (אילוסטרציה)/ShutterStock

הוא התחיל: "אדם אגרסיבי צרח עליה"

לדברי אימה של טיירה, "היא גילתה שהיא יכולה לקבל את הפריטים האלה רק אם היא תשלם סכום כסף שהיה לא ידוע באותה שלב. היא התמודדה עם אדם מאוד אגרסיבי, בחור צעיר שצרח עליה". לדברי האם, בסופו של דבר טיירה צרחה עליו בחזרה - מה שהביא את הרשויות לעצור אותה באשמת צרחות בפומבי.

אתר התיירות Your Mileage May Vary מדווח כי על פי אחד החוקים באיחוד האמירויות, אכן צעקות בציבור אסורות, בין אם באמצעות אמצעי מכני ובין אם בלעדיו. חוק נוסף אוסר גם על שימוש בשפה גסה בפומבי, כולל מחוות גוף ותנועות גסות. בשלב זה לא ידוע אם, למשל, הניפה טיירה אצבע משולשת כלפי עובד חברת ההשכרה. עורכת דין מקומית בשם ראדה סטירלינג, המסייעת לטיירה, אומרת כי סיטואציות מעיין אלו מתרחשות לעתים קרובות הזה קורה לא מעט, והן מהוות אמצעי לחץ או אף אמצעי סחיטה במקרים מסוימים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דובאי. ShutterStock
חוק באמירויות אוסר על שימוש בשפה גסה בפומבי, כולל מחוות גוף ותנועות גסות/ShutterStock

"זה מאוד מפחיד"

לדבריה, די שכיח שחברות השכרה פותחות תיקים באופן זה נגד לקוחות כאמצעי לסחוט אותם, כאשר התקווה היא שמי שייראה כ"זר עשיר", יציע להם כסף מזומן כדי לבטל את האשמה.

בינתיים, אמה של טיירה אומרת כי הדרכון של בתה הוחרם על ידי הרשויות בדובאי. אם תורשע, היא צפויה למאסר, קנסות וגירוש מהמדינה. "זה מאוד מפחיד. ככל שהיא נמצאת שם זמן רב יותר, המציאות הופכת להיות יותר קשה", היא אמרה לכלי תקשורת בארצות הברית שסיקרו את הפרשה.

בקיצור, בפעם הבאה שאתם טסים לאזור, מומלץ לספור עד עשר לפני שאתם מתפרצים על נותן שירות כזה או אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully