וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעים התעלפו במטוס, לאחר עיכוב של 4 שעות וחום של 44 מעלות

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 10:30

הנוסעים בטיסת דלתא איירליינס מלאס וגאס לאטלנטה, נאלצו לשהות 4 שעות במטוס ללא מיזוג אוויר ובחום של 44 מעלות. עד מהרה חלק מהנוסעים התעלף, כולל דיילת, והצוות התרוצץ במטוס עם בלוני חמצן. לפחות חמישה נוסעים הורדו מהמטוס על אלונקות

גל החום העולמי ממשיך להשפיע על המטיילים, הפעם בתוך המטוס: כמה נוסעים התעלפו ביום שני השבוע בזמן שהמתינו שהמטוס שלהם - שהיה ללא מיזוג אוויר למרות גל חום לוהט עם טמפרטורה של כמעט 44 מעלות - ימריא מנמל תעופה בלאס וגאס.

הנוסעים בטיסת דלתא איירליינס לאטלנטה היו בדרכם להמריא מנמל התעופה הבינלאומי הארי ריד (Harry Reid), כשהשתרכו מאחורי יותר מתריסר מטוסים אחרים, ואז הטייס הודיע ​​שהמטוס נאלץ להסתובב עקב מספר מצבי חירום, כך דיווחה רשת פוקס ניוז האמריקנית, שמפיקה של הרשת הייתה במקרה בטיסה.

כמה נוסעים התעלפו וחלקם אפילו עשו צרכים על עצמם - מה שגרם לצוות הדיילים לרוץ באמוק במעלה ובמורד המעברים עם מיכלי חמצן. לפחות חמישה נוסעים הורדו מהמטוס על אלונקות, והטייס הורה לנוסעים "ללחוץ על לחצן הקריאה לדיילים במידה ויש מקרה חירום רפואי".

גם חלק מדיילים/ות חשו ברע במהלך ארבע השעות שבהן הוחזקו הנוסעים במטוס החם. לפחות אחת מהדיילות הורדה מהמטוס על אלונקה כשהיא עוטה מסיכת חמצן.

לנוסעים ניתנה האפשרות לרדת מהמטוס, אך נאמר להם שאם יעזבו, הטיסה הבאה לאטלנטה עשויה להמריא רק כעבור כמה ימים. בעוד שרבים בחרו להישאר במטוס, הטמפרטורות נותרו גבוהות.

נוסעי דלתא איירליינס התעלפו מהחום במטוס. FOX, צילום מסך
אחת הנוסעות מקבלת חמצן בטיסת דלתא איירליינס, השבוע/צילום מסך, FOX

הטמפרטורות בנמל התעופה בלאס וגאס זינקו לקיצוניות ביום שני השבוע, ונעו בעיקר בין 44 ל-46 מעלות צלזיוס, כך על פי שירות מזג האוויר הלאומי האמריקני.

לאחר שישבו במטוס החם במשך ארבע שעות, הובאו אלונקות למטוס והנוסעים הורו לחזור לשדה התעופה. בזמן שהטיסה הוזזה להמריא ב-7 בבוקר ביום שלישי, הנוסעים התעוררו באותו בוקר ונודע כי הטיסה שלהם בוטלה פעם נוספת.

נוסעי דלתא איירליינס התעלפו מהחום במטוס. FOX, צילום מסך
הטמפ' בנמל התעופה וגאס נעו בין 44 ל-46 מעלות צלזיוס. נוסעת מפונה לקבלת טיפול/צילום מסך, FOX

נציג שדה התעופה אמר לרשת פוקס שהם לא מודעים לתקרית, בעוד שגורמים רשמיים בדלתא אמרו שהם חוקרים. "אנו מתנצלים על החוויה שחוו לקוחותינו בטיסה 555 מלאס וגאס לאטלנטה ב-17 ביולי, שבסופו של דבר הביאה לביטול טיסה", נמסר מדלתא. "צוותי דלתא בוחנים את הנסיבות שהובילו לטמפרטורות לא נוחות בתוך תא המטוס ואנו מעריכים את המאמצים של אנשינו ונותני העזרה הראשונה בנמל התעופה הארי ריד הבינלאומי".

הנוסעים קיבלו גם התנצלויות ופוצו על ביטול הטיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully