וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע רצה לשבת במושב חלון בטיסה - וקיבל מכות

קטטה אלימה בטיסת ריינאייר, בעת שנוסע בריטי ואמריקני רבו בפראות על מושב החלון. הכל התלקח בתוך שניות ספורות והטיסה התעכבה במשך שעתיים

ושוב קטטה מזעזעת במטוס. הפעם מדובר במטוס של חברת התעופה ריינאייר (Ryanair) שהמריאה ממלטה אל שדה התעופה סטנסטד בלונדון. וכמו במקרים רבים אחרים, גם התקרית הזו תועדה בסרטון ובתצלומים. בסרטון נראים שני נוסעים רבים באלימות על סידורי הישיבה בטיסה. על פי העדויות, הקרב הפרוע, שנערך לפני מספר ימים, החל לאחר שאחד הנוסעים סירב לתת לנוסע אחר לעבור "דרכו" מהמעבר אל מושב החלון.

הכל התלקח בתוך שניות ספורות, ומיד נזעקו למקום נוסעים אחרים שניסו להפריד בין השניים. על פי דיווח באתר הדיילי מייל, גם אנשי הצוות ניסו להתערב כדי לעצור את הקטטה. עד ראייה למקרה סיפר כי "גבר בריטי לא נתן לאמריקני לעבור דרכו כדי להגיע למושב החלון שלו, ואז נזרקו לאוויר כמה מילים וקללות לפני שהתגרה התחילה. הטיסה התעכבה שעתיים - כולם התעצבנו מזה".

ריינאייר ממשיכה לככב

הקטטה הזו התרחשה ימים ספורים לאחר שלקוח של חברת ריינאייר זכה בתביעה בבית משפט לתביעות קטנות בבריטני, לאחר שטיסתו לשדה התעופה בריסטול עוכבה בשדה התעופה של אליקנטה (Alicante) בספרד. רוב או'מאלי, בן 50, היה בטיול יום הולדת בעיירה הספרדית בנידורם (Benidorm). הוא טען כי חברת הלואוקוסט שיקרה לו כאשר נימקה את עיכוב הטיסה שלו חזרה הביתה. הנוסע, יחד עם שמונה חבריו, חיכה יותר מארבע שעות לטיסה שלהם לבריסטול - מה שלטענת ריינאייר היה קשור לבעיות הקשורות לסופה הטרופית "הרמיין".

אך רוב עשה תחקיר משלו וגילה כי הסופה התחוללה דווקא מול החוף המערבי של אפריקה ושככה יום לפני שהטיסה שלו הייתה אמורה להמריא, ב-25 בספטמבר 2022. הסופה עצמה הביאה עמה גשמים חזקים עד לאיים הקנריים, מרחק של כ-2,100 ק"מ צפונית-מזרחית לבנידורם, העיירה שבה שהה בחופשה. לאחר מכן הוא נאלץ "לרדוף" במשך חצי שנה אחרי הפיצויים שלטענתו מגיעים לו. בסופו של דבר, בחודש מרץ האחרון הוא זכה לקבל פיצויים והוצאות משפט בסך של 516 ליש"ט (כ-2,460 שקלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully