וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע מתאגרף ניסה לפתוח את דלת המטוס, בדרך הוא פוצץ כמה אנשים

בטיסה של ריינאייר מקרואטיה ללונדון, ניסה נוסע שהוא גם מתאגרף להגיע בכוח לדלת המטוס ולפתוח אותה. למזלם של שאר הנוסעים, הוא רוסן לפני שהצליח לבצע את זממו. צפו במכות

מה קורה בזמן האחרון עם נוסעים שמרגישים שהם פשוט חייבים לפתוח את דלת המטוס? המקרה האחרון הזוי במיוחד: בריטי, שהוא גם מתאגרף מקצועי, ניסה לעשות את דרכו בכוח בתוך המטוס במטרה לפתוח את אחת מהדלתות במהלך נסיעת המטוס על המסלול לקראת טיסה. עם זאת, למזלם של שאר הנוסעים, הוא רוסן לפני שהצליח לבצע את זממו.

אחרי המסיבה בחוף - עוצרים את המטוס

אתר Sport Bible מדווח כי ביום שישי האחרון הואשם הנוסע בן ה-27 ב"שיבוש הסדר הציבורי ושלום הציבור" כמו גם בעבירות נוספות הקשורות לבטיחות בתעופה. מדובר בטיסה של חברת התעופה ריינאייר, שהיתה אמורה להמריא משדה התעופה של העיר זאדאר (Zadar) בקרואטיה לכיוון שדה התעופה סטנסטד בלונדון. המטוס נאלץ כאמור לשוב על עקבותיו לאחר התקרית. על פי הדיווח, רבים מהנוסעים בטיסה זו בילו קודם לכן בפסטיבל המוזיקה האלקטרונית שנערך ב-29-25 ביוני בחוף זרצ'ה (Zrce) שבאי פאג (Pag).

הסרטון שתיעד את התקרית במטוס הופץ במהרה ברשתות החברתיות, ומאוחר יותר זוהה כאמור הנוסע כמתאגרף מקצועי, אך שמו נותר בשלב זה חסוי. ממשטרת זאדאר נמסר כי האיש נעצר באופן מידי והועבר למחלקה לעבירות פליליות בבית המשפט העירוני בעיר. בהצהרת המשטרה נמסר כי "שוטרים של משטרת זאדאר סיימו את החקירה הפלילית נגד אזרח בריטי בן 27 בחשד שביצע שש עבירות. במהלך הטיפול של המשטרה בו, החשוד גילה התנגדות אקטיבית כל העת, שאותה הוא גם המשיך במשטרה ובמהלך החקירה בפני בית המשפט המוסמך. בשל מצבו (הנפשי) הרעוע, הוא נשלח מבית המשפט אל בית החולים ותקף פיזית את השוטרים ברכב ובשטח בית החולים וניסה לפגוע בעצמו. כתוצאה מכך שוטר אחד נפצע באורח קל".

נוסע בריטי מנסה לפתוח דלת בטיסת ריינאייר. יוטיוב, צילום מסך
הנוסעים לא נתנו לו לעבור. הבריטי שניסה לפתוח את הדלת בטיסת ריינאייר/צילום מסך, יוטיוב

חברת התעופה: "מתנצלים על חוסר הנוחות"

במקביל, דובר חברת התעופה ריינאייר מסר כי "טיסה זו מזאדאר ללונדון (30 ביוני) שבה על עקבותיה כאשר נוסע בודד החל להפריע במהלך ההכנה להמראה. הנוסע הוצא מהמטוס על ידי המשטרה המקומית". לאחר הורדתו מהמטוס, הטיסה חזרה למסלול ההמראה ועשתה את דרכה ללונדון. "בעת העניין בטיפול של המשטרה המקומית. אנו מתנצלים בכנות בפני הנוסעים על חוסר הנוחות שנגרמה כתוצאה מהתנהגותו של נוסע זה", ציין דובר חברת ריינאייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully