וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאקשרי פינת וולנס: המלון שמשלב נהנתנות ובריאות ביחד

מיוגה מול הכנרת, דרך סדנת נשימה ואמבטיית קרח ועד אקסטטיק דאנס של כל החושים - הריטריטים שנכנסו לבתי המלון בארץ משלבים גם נופש יוקרתי נהנתני וגם חיבור לדרך חיים בריאה. כן, זה הולך ממש יחד. זה מה שמחכה לכם במלון גלי כנרת בסוף השבוע

מלון גלי כנרת המחודש/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: ניר חן

זה לא חדש שמלונות בארץ מייצרים תוכן ייעודי בסופי שבוע, ומציעים סופ"שים של קונספט כזה או אחר. לפעמים זה עם הרצאות, לפעמים עם אמנים שמופיעים לאורחים ובשנים האחרונות הגיעו גם סופ"שים ששואבים את המילה הכה בינלאומית שמשרה שלווה, חיוכים ובריאות - ריטריט.

הריטריט מבקש להטעין אתכם מחדש, לצקת משמעות שאולי אבדה לחייכם, להפגיש אתכם עם סוגי רגיעה של יוגה, מדיטציה, סדנאות גוף ונפש ובעיקר להתחבר לעצמכם מחדש בתוך כאוס של עבודה ולחצים.

הכנרת ממלון גלי כנרת. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
פשוט להירגע מול הנוף הזה. מלון גלי כנרת/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין
מלון גלי כנרת. עמית גירון,
גלי כנרת נפתח ב-1946, אבל עבר "מייק אובר" ונפתח מחדש ב-2021/עמית גירון

תתחברו

וכך, בסוף השבוע הקרוב ( 29.6-1.7 חמישי-שבת) יתקיים ריטריט וולנס (Wellness - עוד מושג לועזי ששאוב מגזרת החיים הבריאים) במלון גלי כנרת שנפתח ב-1946 על שפת האגם בטבריה, אבל עבר "מייק אובר" רציני ונפתח מחדש לפני שנתיים בניהולה של רשת מלונות ישראל קנדה.

בריטריט זה גייסו כמה מתותחי היוגה, המיינדפולנס והחיים הטובים והשלווים בישראל, ובמשך שלושה ימים יציעו לזוגות ובודדים (מבודרים בלבד) מגוון של התנסויות מיוחדות. כך למשל, ביום חמישי יתקיים תרגול יוגה מיוחד עם איילת זיו ולאחר מכן הרצאה של מתן חכימי, מנחה הפודקאסט המושמע בישראל "תחושת בטן".

ביום שישי תוכלו לפתוח את הבוקר בתרגול מדיטציה, משם תמשיכו אל סדנת נשימה ואל "וים הוף" - אמבטיית קרח (שכל כך פופולרית בתקופה האחרונה) וצלילים מרפאים עם אורטל פלג (הוא זכר), ותסיימו את היום עם סדנת צ'אקרות של מיה קרמר וערב של חיבור אל הגוף עם אקסטטיק דאנס עם קנדיס.

את השבת והיום האחרון לריטריט תתחילו בסדנת יוגה אלכימאית עם מיה קרמר ותחתמו אותו בסדנת מיינדפולנס עם איילת זיו, שתחזיר לכם את הקשב המודע לעצמכם ולעולם. כן, מילים רוחניות כאלו, אבל אם מסתכלים פנימה (וזו המטרה) מוצאים שיש שם פעילויות שבאמת אפשר "להתחבר" אליהן.

הבריכה במלון גלי כנרת. עמית גירון,
לא לשכוח גם סתם ליהנות מטבילה קיצית. הבריכה במלון/עמית גירון
מלון גלי כנרת. עמית גירון,
אינפיניטי של בריאות/עמית גירון

לזכות ב"לוטה"

בתוך כל החיבור הזה, אורחי המלון ייהנו מארוחות בוקר במסעת "לוטה" (על שמה של לוטה אייזנברג ז"ל, מנכ"לית המלון המפורסמת), שהיא אולי אחד המקומות הקולינריים הכי מגניבים וטעימים באזור טבריה. עם תחילת דרכה של המסעדה, כשחודש גלי כנרת ב-2021, מי שהיה אמון על התפריט והייעוץ הקולינרי היה השף אסף גרניט, שהשאיר בה וייב צעיר של שימוש בחומרי גלם גליליים, מזרח-תיכוניים, ויצר מנות באווירה של "מחניודה" הירושלמית אבל שמאוד מתחברות לגם לפשטות של טבריה ולטעמיה. למשל, שימוש בחצילים וטחינה, צלחת חריפים או דגים טבריינים וארוחות בוקר עם טוויסט שונה ומיוחד.

מי שירצה להעמיק את החיבור של הגוף-נפש, אבל לתת יתרון לגוף - יוכל להזמין טיפול בספא Galei (המחל מ-480 שקלים ל-50 דקות), שבו משלבים טכניקות עיסוי וטיפול באבנים חמות, חמאת שיאה ורכיבים נוספים בהתאמה אישית. מעבר לכך, מתקני המלון בספא, כמו ג'קוזי, בריכה חיצונית, סאונה רטובה, סאונה יבשה וחדרי כושר - מאפשרים שימוש ללא עלות נוספת לאורחי המלון.

מסעדת לוטה במלון גלי כנרת. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
מפגש טעמים ירושלמי-טברייני. מסעדת לוטה במלון/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין
ספא מלון גלי כנרת. עמית גירון,
להעמיק את החיבור הגופני. ספא גלי כנרת/עמית גירון

יום רביעי הגדול

גלי כנרת פותח את הקיץ לא רק עם ריטריט מגניב, אלא מתחדש בעוד כמה אטרקציות מרעננות. בבר היפהפה שנמצא ליד הבריכה ואותו עיצב, כמו את כל המלון סער צפריר שחי באמסטרדם, תמצאו תפריט קוקטיילים המוגש במסעדה, בבר הבריכה או ב-Beach Bar - כן לגלי כנרת יש חוף הפרטי משלו.

ואם כבר בוולנס עסקינן, אז הריטריט אומנם יסתיים אחרי הסופ"ש, אבל רוחו תמשיך לשרות על המלון ממש כמו רוחו של בן גוריון שאהב לעמוד על הראש ולהזרים לעצמו את הדם בשיטת פלדנקרייז. אגב, ראש הממשלה הראשון נהג להתארח בגלי כנרת והסוויטה הגדולה גם נקראית על שמו. אז בימי רביעי נבחרים יתקיים Wellness Wednesday - חבילת וולנס ייחודית המתקיימת בימי רביעי נבחרים שבה מתחילים בצוהרי רביעי עם קבלת פנים עשירה, ממשיכים עם סדנת קוקטיילים ומתאבנים, נהנים מארוחות ערב ובוקר במסעדת לוטה, כניסה חופשית למתחם הספא, ומסיימים בבוקר של יוגה מול הנוף של הכנרת. מחיר: 1,850 שקל לזוג.

בקיצור, בגלי כנרת בריאים עליכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully