וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני גאונת טיולים, והנה טריק שחובה לבדוק בגוגל לפני חופשה

חיפוש בן חמש מילים בלבד בגוגל יכול לשדרג לכם את הטיול הבא ולהפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת. כך מציעה יוצרת טיקטוק נלהבת - וגם מוכיחה את זה היטב

למה הדיילת מכניסה נעל לכספת?/TikTok @esthersturru

חמש מילים בלבד. רק חמש מילים מפרידות בינכם לבין חופשה מושלמת באמת. כך מספרת יוצרת הטיקטוק בת ה-24 אנה פול, בסרטון שהעלתה לרשת וכבר גרף 3.3 מיליון לייקים. "אני גאונת טיולים" היא פותחת את דבריה בסרטון, ומיד מפצירה בצופיה: "תגנבו ממני את הרעיון הזה".

אנה משתפת טריק מעולה שלה שיאפשר לכם להפיק את המיטב מטיולים בערים זרות: "לפני שאתם מגיעים לעיר חדשה, הקלידו בגוגל את המילים Unique things to book in ואז את שם העיר" (עדיף כמובן באנגלית, כדי לקבל תוצאות מגוונות יותר. אבל גם בעברית תוכלו לקבל תוצאות לא רעות אם תקלידו למשל "דברים מיוחדים לעשות ב" / "דברים מיוחדים שאפשר להזמין ב").

אנה מוסיפה עוד כי "כשאתם מגיעים לעיר, בטח תחשבו 'וואו, אני אראה את האטרקציות המרכזיות - זה יהיה מדהים', אבל אתם לעולם לא חושבים על כך שדווקא הפעילויות הקטנות שאתם מזמינים יכולות להיות גולת הכותרת של הטיול".

אנה פול בלוגרית טיולים. אינסטגרם, צילום מסך
"דווקא הפעילויות הקטנות יכולות להיות גולת הכותרת של הטיול". אנה פול/צילום מסך, אינסטגרם

מגדל אייפל או סדנת ייצור בושם?

בסרטון היא מדגימה זאת הלכה למעשה, כאשר היא מציגה אותה ואת בן זוגה, גלן, כאשר הם חווים פעילות שאותה יזכרו כל חייהם. השניים מצאו, לאחר חיפוש זה בגוגל, מאפייה קטנטונת שמציעה למבקרים להגיע אל המרתף שלה השכם בבוקר ולהכין בצוותא באגטים וקרואסונים. בהמשך היא שיתפה כי הם מצאו באותה דרך גם פטיסרי שבה ניתן לאפות קינוחים ואפילו סדנה להכנת בשמים.

"(אחרי הטיול) אתם לא חושבים על מגדל אייפל. אתם חושבים 'זוכר מתי הכנו את הבאגט הזה? ולמה זה היה הבאגט הכי טוב שאכלנו בחיים?' זה מה שעושה את הטיולים לכל כך מהנים. מי עוד יכול להגיד 'הכנתי קרואסון בפריז?'".

אנה הוסיפה עוד כי פעילויות ייחודיות מסוג זה יכולות לעיתים ליצור השראה לטיולים אחרים, וציינה שהרפתקת המאפייה שלהם הובילה לפיקניק שבמהלכו הם שוטטו במשך שעתיים כדי למצוא את המקום המושלם. בדרך הם נתקלו בשפע של חנויות ספרים צרפתיות זעירות וחנויות שוקולד קטנות, שאליהן לא היו מגיעים בשום דרך אחרת.

"והנה עוד טיפ: כשאתם מגיעים לעיר חדשה, לכו ברגל לכל מקום. אל תזמינו אובר - לכו," היא מציעה. "תאמינו לי, אתם תגלו את העיר בצורה כל כך שונה".
.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully