וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 מיליון כבר צפו באיש שנתקע במגלשת מים ושבר את הרשת

26.6.2023 / 0:01

ג'אמי ממלזיה השתמש במגלשה מפחידה במיוחד בפנאנג שבמלזיה, אלא שתוך כדי הנסיעה הוא נתקע והחל לבכות ולקרוא לעזרה. הפחדים של הצופים החלו לצוף אבל גם הסבר למה בדיוק קרה לו

צילם את עצמו נתקע במגלשת מים/@jamii.talib

צעיר ממלזיה הפך לללהיט ויראלי ברשת אחרי שהעלה סירטון של עצמו נתקע במגלשת מים בתחילת החודש. סרטון הטיקטוק, שנצפה כמעט 50 מיליון פעמים, מראה את הבחור, ששמו ג'אמי, עם הידיים שלו משולבות, עומד על הדלת שנפתחת וזורקת אותו לתוך תעלת הפלסטיק של המגלשה.

בזמן שהתמונה הראשונית המסחררת מראה את ג'אמי עובר את החלק הראשון של המגלשה די בקלות, הוא לפתע נתקע באמצע, לפני שהוא מצליח לתפוס שוב מהירות, אלא שלפתע הוא נתקע שוב, מנסה לזחול בתוך המגלשה וקורא לעזרה. למזלו, הבכיוהקריאות שלו נשמע, והחלק העליון של המגלשה נפתח על ידי עובד של הפארק שבא כדי להציל אותו.

צפו בגלישה המפחידה

@jamii.talib 1st dengan last la aku main benda alah ni ! sangkut mad ? TRAUMATIZE ? #escapepark #outdooractivities #escapeparkpenang #superlooperescapepark ♬ original sound - Jami R one

על פי התיוג בטיקטוק, התקרית התרחש בפארק השעשועים פנאנג שממוקם בחלק הדרום מערבי של האי פנאנג שבמלזיה. נכון לעכשיו, למרות ניסיונות של כמה כלי תקשורת, תגובתו של ג'אמי על מה שקרה בזמן הנסיעה במגלשה עדיין לא התקבלה.

עוד תקריות במגלשות
מגלשת ענק נסגרה שעות ספורות לאחר פתיחתה עקב טעות כואבת

הפרה שברחה משחיטה דרך מגלשה בפארק מים

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הוא בכל זאת עלה למתקן פעם שניה

@jamii.talib Replying to @cicok HAHA OKAY KALINI KITA POST PART 2 VERSI TAK SANGKUT #escapepark #outdooractivities #escapeparkpenang @mahiribrhm #superlooperescapepark #fyp ♬ original sound - Jami R one

מספר משתמשים בטיקטוק שצפו בסרטון שיתפו בפחדים שלהם להיכנס לחללים כל כך קטנים. "הסרטון הזה לגמרי העיר את הקלסטרופוביה שלי", כתב משתמש אחד ושני הגיב ואמר: "הנה, מעכשיו יש לי פחד חדש".

משתמש נוסף ניסה למצוא הסבר לתקלה וכתב שלדעתו אלה היו המכנסיים של ג'אמיש גרמו לכל העצירות: "הוא לבש מכנסי ריצה לפארק מים, אתם צריכים ללמוד מהטעות שלו". יש מצב שהוא צודק, כיוון שג'אמי העלה סרטון נוסף שלו מהמגלשה, הפעם עם מכנסי בגד ים רגילים - והנסיעה עברה חלק.

  • עוד באותו נושא:
  • מגלשת מים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully