וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם הוסטל פותחת מתחם גלמפינג בים המלח

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 14:20

קבוצת אברהם תפתח לוקיישן חדש בים המלח, שיכלול אתר גלמפינג משולב עם מרכז טיולים ופעילויות. המתחם מוקם באזור מלונות עין בוקק בהשקעה של 4 מיליון שקלים ועתיד להיפתח בתחילת שנה הבאה

חופשה בים המלח ועין גדי/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: ירדנה עבדי פוקס

אחרי מלונות שפתחה בירושלים, תל אביב ואילת, תפתח רשת אברהם הוסטל את "אברהם ים המלח" במהלך החודשים הראשונים של שנת 2024. המלון שיפתח בהשקעה מוערכת של ארבעה מיליון שקלים, נועד לחזק ולמנף את סגמנט התיירות העצמאית, הסביבתית והחברתית שהקבוצה מתמחה בה, ולתת מענה לביקושים גבוהים לחוויית אירוח מדברי וטיולים באזור ים המלח.

מתחם הסולריום בעין בוקק שבמועצה האזורית תמר ממוקם בלב אזור המלונות וצמוד לאחד מהחופים היפים בים המלח. הלוקיישן יפתח בשנה הבאה כמתחם גלמפינג משולב, המציע לינה במגוון סוגי אוהלים, תוך הקפדה על תמחור נוח והוא יכלול מרכז טיולים ופעילות.

הלינה באתר תכלול 32 אוהלים המיועדים לבודדים, לזוגות ולמשפחות וכן אוהלים גדולים לקבוצות וחברות. במבנה המרכזי יהיה לאונג' בר, אזור קבלה ומקום לפעילויות.

ים המלח. באדיבות מועצה אזורית תמר,
הלוקיישן יפתח בשנה הבאה כמתחם גלמפינג משולב. אתר הגלמפינג של אברהם בים המלח/באדיבות מועצה אזורית תמר
ים המלח. באדיבות מועצה אזורית תמר,
הלינה באתר תכלול 32 אוהלים המיועדים לבודדים, לזוגות ולמשפחות/באדיבות מועצה אזורית תמר

מפגש לטיילים ישראלים ובינלאומים

"אברהם ים המלח" מתכנן לייצר מקום מפגש לטיילים ישראלים ובינלאומים, כפי שקורה בשאר מלונותיו, כשהעיקר אלא התוכן והפעילויות, שמתקיימים במתקנים המשותפים. מתחם הגלמפניג בים המלח יוקם על פי עקרונות הקבוצה, ששמה במרכז ערכי תיירות בר-קיימא, לרבות פעילות חברתית וסביבתית לשמירה על ים המלח והמדבר, וזאת דרך בניית מגוון רחב של טיולים וסדנאות בטבע באזור מיוחד זה.

תחום לינות הקמפינג בישראל ובעולם כולו נמצא בצמיחה וניתן לראות מגמה זו בנתוני חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים, המראים זינוק במספרי הלנים. בשנת 2018 עמדו המספרים על 421,376 לינות וב-2022 כבר נרשם זינוק של 12% ומספר הלינות עמד על 470,094 לינות. לזה יש להוסיף את פריחתם של אתרי הגלמפינג בארץ וקפיצה במספרי החאנים.

בשל מיקומו הגיאוגרפי בין ירושלים לאילת, ישמש המתחם גם כנקודת חיבור חשובה לתיירים בדרכם לאברהם אילת, במסגרת חבילות וטיולים משולבים - ישראל, ירדן ומצרים - של אברהם טורס.

ים המלח. באדיבות מועצה אזורית תמר,
המתחם ישמש כנקודת חיבור חשובה לתיירים בדרכם לאברהם אילת. "אברהם ים המלח"/באדיבות מועצה אזורית תמר

שירי בן שחר מנכ"לית החברה הכלכלית ים המלח, אמרה: "אנחנו מאמינים שהחיבור לקבוצת אברהם יביא עימו גם תוכן חדש ומשמעותי, שיצמיח הגעה של קהל חדש".

גלעד שאולוף מנכ"ל קבוצת אברהם, הוסיף: "כחברה המגדירה עצמה כחברת אימפקט בתחום התיירות, אנחנו מתרגשים ושמחים להגיע לים המלח. בדומה לכל שאר הלוקיישנים, שלנו אנחנו נעשה הכל כדי להשפיע ולייצר שינוי חיובי בסביבה ובחברה בה אנו פועלים תוך קידום הערכים שלנו והחיבור לקהילות המקומיות".

מהמועצה האזורית תמר נמסר: "אנו ממשיכים לפעול תוך שיתוף פעולה עם גורמים מובילים ומקצועיים בתחומים השונים, לפתח ולקדם את המרחב המיוחד של ים המלח והאזור. אנו שמחים שקבוצת אברהם בחרה להיות שותפה לפיתוח וקידום מרחב ים המלח ומצפים לשיתוף פעולה מוצלח וייחודי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully