וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירת שהיססה אם לקפוץ מצוק לים, החליקה ונחבטה בסלעים בדרך למים. צפו

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 12:04

תיירת שעמדה על ראש צוק באזור אמלפי שבאיטליה, היססה אם לקפוץ למים, כשלפתע איבדה שיווי משקל ונפלה לים. בדרך היא חבטה את רגליה לקול צרחות הסובבים. צפו בתיעוד הקשה

סרטון מפחיד מראה את הרגע שבו תיירת שהתערבה כנראה אם לקפוץ מצוק לים, אבל החליקה לפתע והתהפכה במורד הסלעים לפני שנפלה למים.

הסצנה הדרמטית נתפסה במקרה על ידי אוסטרלי בשם קאל גלנצניג (Kal Glanznig), שרגעים קודם לכן מספר בסרטון שצילם מדוע תיירים צריכים לעשות ביטוח נסיעות.

"בפרק השבוע של למה כדאי לך לעשות ביטוח נסיעות, יש לנו את האישה שאין לה מושג מהי טמפרטורת המים", הוא נשמע אומר לפני שהוא צווח כשהחלה ליפול.

נראה שהאישה, שעמדה על ראש צוק בפיורדו די פורורה (Fiordo di Furore) שבאזור חוף אמלפי באיטליה, היססה אם לקפוץ את הקפיצה המסוכנת, כשאיבדה שיווי משקל. בסרטון נשמע הד של צרחות מפי עדים שראו את הנפילה, כשהאישה פגעה בצוק ורגליה נחבטו בחוזקה בדרך למטה.

ביטוח נגד טמטום"

לטענת גלנצניג, שהסרטון שלו פורסם באינסטגרם, "לקח כשעה עד שהעלו אותה בכל המדרגות של הצוק לפינוי באמבולנס".

הסרטון שותף עם הכיתוב: "לו רק חברות ביטוח נסיעות היו מציעות גם כיסוי נגד טמטום". הצופים בסרטון היו מבוהלים מכך שהאישה אפילו שקלה את הקפיצה מלכתחילה. "הייתי שם... מדובר במים רדודים מאוד", כתב אחד בתגובה, ואילו אחרים ציינו שהמקום מלא בסלעים והסכימו שזהו לא מקום בטוח לקפוץ ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully