וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים להכין את החופשה של 2023? אל תשכחו לבטח את עצמכם

בשיתוף wobi

עודכן לאחרונה: 24.1.2023 / 15:01

שנת 2023 כבר כאן, ולא מעט אנשים מתחילים לתכנן מה הם יעשו ולא פחות חשוב, היכן הם ינפשו במהלך השנה. כמדי שנה, משפחות, זוגות, רווקים ורווקות בוחרים לערוך חופשה שנתית ביעד מסוים, חוסכים כסף ומתכננים היטב את החופשה הצפויה. אבל מה לגבי ביטוח?

דרכון, כרטיסי טיסה וגלובוס. freepik,
אחד מאותם דברים שעלינו לתכנן ולבצע לפני שאנו יוצאים את גבולות הארץ, היא רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל/freepik

אחרי כמעט שנתיים בהן לא יכולנו לנפוש בחו"ל בגלל מגיפת הקורונה, ואחרי שנה של עומסים בשדות התעופה וקושי למצוא טיסות פנויות וחדרים בבתי מלון, שנת 2023 תהיה ככל הנראה שנה בה הדברים יחזרו לאיזון, ואנחנו נוכל לטוס בחופשיות אל יעדים שונים ולנפוש בהם ללא שום בעיה. בשביל לעשות את זה נכון, עלינו לתכנן מבעוד מועד את החופשה הקרובה ולא לשכוח שום פרט בתהליך התכנון.

באופן טבעי, אחרי שאנחנו מחליטים היכן לנפוש ובמשך כמה זמן, עלינו להחליט מתי לטוס ועם איזו חברה, עלינו להחליט באיזה בית מלון ללון, מה יכלול מסלול הנסיעה, וכן כיצד להתנייד במקום או ממקום למקום, בתחבורה ציבורית או ברכב שכור. ישנם הרבה דברים שאנחנו נוכל להחליט עליהם ביעד עצמו, וישנם הרבה דברים שאנחנו צריכים להחליט קודם ליציאתנו את הארץ.

אחד מאותם דברים שעלינו לתכנן ולבצע לפני שאנו יוצאים את גבולות הארץ, היא רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל. אנחנו לא יכולים לנסוע לחופשה, אפילו של יום אחד, מבלי שאנחנו מבוטחים בעזרת ביטוח נסיעות לחו"ל. מבחינתנו, אף שאין חובה חוקית לכך, הרי שאנחנו צריכים להתייחס לכך כדבר מובן מאליו שאסור לנו לוותר עליו.

למה חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל ואיך נעשה זאת?

ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשר לנו ליהנות משורה ארוכה של כיסויים הקשורים בעיקר לפרוצדורות רפואיות שונות, עליהן נוכל לקבל החזר כספי אם נידרש לעבור אותן בעת שהותנו בחו"ל. מדובר על כיסויים שחלקם נחשבים בסיסיים למדי, דוגמא ביקור אצל רופא, רכישת תרופות, צילומים, בדיקות דם ועוד. אך הפוליסה יכולה לכלול גם פרוצדורות יותר מורכבות, כמו למשל, ניתוחים, אשפוזים וטיפולים הרבה יותר מורכבים.

חשוב שנרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם לצרכים שלנו ולאופי הטיול, מאחר ואם לא נעשה זאת, הרי שהנטל הכלכלי על כל הוצאה ייפול עלינו מבלי שנוכל לקבל החזר על כך. הפוליסה מאפשרת לנו לקבל החזרים כספיים מחברת הביטוח שלנו. זה ימנע מאיתנו פגיעה כלכלית עצומה. יש לרכוש פוליסה בהתאם לצרכים שלנו ולאופי החופשה שאנחנו מתכננים. לכן, כשאנו ניגשים לתכנן חופשה מסוימת, עלינו להתאים לה את הפוליסה הנכונה.

איך נהנה מפוליסה במחיר משתלם

בשביל ליהנות מפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל במחיר משתלם, אנחנו צריכים לפנות לאתר WOBI סוכנות ביטוח דלית המתמחה בהשוואה ומכירת ביטוחים, שם נוכל לקבל הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות ולהשוות ביניהן על מנת להחליט איזו מבין הפוליסות משתלמות לנו, הן מבחינה כספית והן מבחינת התנאים שכל אחת מהן מציעה לנו.

בשיתוף wobi
  • עוד באותו נושא:
  • חופשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully