וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדרגות הנעות פתאום שינו כיוון, 14 אנשים נפצעו. צפו

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 12:22

דרגנוע בתחנת רכבת תחתית סואנת בדרום קוריאה שינה במפתיע את כיוונו, והפיל את האנשים שעליו לקרקע. שלושה בני אדם אושפזו עם פציעות קשות ו-11 נוספים טופלו בפציעות קלות. צפו באירוע שתועד במצלמת אבטחה

לפחות 14 בני אדם נפצעו - שלושה מהם באורח קשה - כאשר דרגנוע בתחנת רכבת תחתית סואנת בדרום קוריאה שינה במפתיע את כיוונו, והפיל את האנשים לקרקע.

סרטון אבטחה תפס את הרגע שבו מדרגות נעות בתחנת Sunae ההומה בבונדאנג (Bundang), דרומית לבירת סיאול במחוז גיונגי (Gyeonggi), הפכו לסכנה במהלך שעת העומס של יום חמישי בבוקר, כך לפי העיתון "קוריאה הראלד".

בסרטון נראה גרם המדרגות הנע, שאמור לעלות, מתחיל לרדת בפתאומיות וגורם לאנשים המבוהלים שעליו לצנוח למטה - מה שהסתיים בערימה של אנשים שנוצרה בבסיס המדרגות הנעות. אדם אחד נראה נופל אל המדרגות הנעות הצמודות.

"חשבתי שאנשים מצלמים סרט אסונות"

שירות הכבאות הדרום קוריאני קיבל שיחות על התאונה בשעה 8:20 בבוקר שעון מקומי. במשטרה ובכיבוי אש אמרו כי שלושה בני אדם אושפזו עם פציעות קשות בגב וברגליים. 11 נוספים טופלו בפציעות קלות.

בתמונות שצולמו בזירה, נראים אנשים ראשונים מסייעים לנפגעים, כולל אישה ששוכבת על הרצפה ביציאה מספר 2 בתחנה. המדרגות הנעות התקולות נסגרו מאוחר יותר, ומכבי האש מסרו כי הם מתכננים לחקור את סיבת התאונה.

"חשבתי שאנשים מצלמים סרט אסונות אחרי שראיתי כל כך הרבה אנשים מצטופפים סביב היציאה המגודרת", סיפר תושב בן 68 לאתר החדשות Korea JoongAng Daily.

חברת אחזקה ערכה בדיקה חודשית במדרגות הנעות בחודש מאי האחרון ולא דיווחה על בעיות. הסוכנות לבטיחות מעליות של קוריאה בודקת בנפרד מדרגות נעות אחת לשנה.

"הרשויות, כולל שירותי הכיבוי, בודקות כעת את סיבת התאונה", צייץ ביום חמישי האחרון מושל גיונגגי, קים דונג-יון. "נבדוק ביסודיות כדי שלא יתרחשו תאונות דומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully