וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרוזים בהם מעריצים עושים אורגיות עם כוכבות פורנו במידות גדולות

16.6.2023 / 0:09

סטלה דניאלס, כוכבת פורנו, חשפה בפודקאסט שהיא משתתפת במסעות שיייט מענגים שנקראים Girls Gone Wireless. שם המעריצים לא רק מסתכלים על הכוכבות: "הרבה אנשים לא יודעים וחושבים שזה לא נכון, זה משעשע"

כוכבות הפורנו סטלה ובדקיטי מדברות על שיתוף מעריצים בצילומים/NO JUMPER)

סטלה דניאלס, כוכבת פורנו למידות גדולות, השתתפה בפודקאסט שנקרא "No Jumper's Sharp Tank podcast" ושם היא חשפה את קימון של הפלגות מיוחדות שהיא משתתפת בהן - קרוזים שבהם המעריצים יכולים ליצור אינטראקציה עם כוכבות פורנו ואפילו לקיים עימן יחסי מין ולהשתתף באורגיות.

"אתה מקבל הזדמנות לקיים אורגיה ולעשות כל מיני דברים עם הכוכבות שמזמינות מעריצים", היא חשפה, "זה משעשע בגלל שהרבה אנשים לא יודעים את זה והרבה חושבים שזה לא נכון. אבל אנחנו באמת מזמינות מעריצים אמיתיים שצריכים לשלם עבור התענוג".

הספינות הללו, שנקראות "Girls Gone Wireless" מארחות בעיקר כוכבות פורנו עם מימדים גדולים וגוף מלא ולא "בנות רזות עם גוף מזוייף. כאן מקבלים נשים אחרות ואני מרגישה בנוח כאן", היא סיפרה והוסיפה ש"את לא חייבת ליצור איתם אינטראקציה, אבל זה אירוע מגניב וכולם נהנים".

עוד באותו נושא

מסיבות סקס ודייטים בעירום: הטרנד החדש של ספינות התענוגות

לכתבה המלאה

בד קיטי פחות התחברה

הספינות הללו מאפשרות ליוצרות תוכן למבוגרים לצלם הרבה תכנים עם כוכבות אחרות במשך כמה ימים, ולקבל פינוקים כמו שפים פרטיים שמבשלים להן ארוחות, אלא שבד קיטי, הקולגה של סטלה שהתארחה איתה בפודקאסט לא ממש עפה על הרעיון הזה של לאפשר למעריצים להיות מעורבים: "הם פשוט לא בווייב שלי, אני יותר בררנית עם הגברים שאיתם אני עושה תוכן".

וזה מה שקורה בקרוז

סטלה חשפה באינסטגרם שלה שהאירוע הבא יתרחש באורלנדו שבפלורידה ב-26.7 ויימשך ארבעה ימים. התגובות שהיא קיבלה היו נלהבות מאוד ונראה שתהיה הרשמה ערה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully