וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האומגה הארוכה בארץ ופארק מים מוקמים בימים אלה בנוף הגליל

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 0:08

מסעדה על הנוף, פארק מים, טיילת נוף ואומגה אקסטרים (שתהיה הארוכה בארץ) באורך של 670 מטרים ו-300 מטרים גובה, עומדים לקום בנוף הגליל בהשקעה של מעל 100 מיליון שקלים. הצצה לארבע אטרקציות שיקומו בצפון

בעיר נוף הגליל תמצאו כמה אטרקציות שמשרתות את תושבי העיר ואת המבקרים בה מזה מספר שנים, אולם בימים אלה מתוכננות עוד ארבע אטרקציות עיקריות שכדאי לשים אליהן לב, כמו האומגה הארוכה בישראל שמוקמת בימים אלה, ועליה כתבנו כאן לפני כשנתיים.

הפרויקטים התיירותיים החדשים שנועדו לשדרג את איכות שעות הפנאי של תושבי העיר ואורחיה, מצטרפים למיזמים התיירותיים שהוקמו בשלוש השנים האחרונות על ידי העירייה בשיתוף משרדי ממשלה, קק"ל, מפעל הפיס ורשות ניקוז ירדן דרומי הקרן לשטחים פתוחים. למשל, נופארק - פארק עירוני ייחודי שזכה לתואר אחד היפים בישראל, v-planet - פלנטריום משוכלל, גן פסלים, אגם אקולוגי, אמפיתיאטרון, פארק נחל תבור, פארק בשביל האירוס ושדרות מטריות.

הנה הצצה לארבע אטרקציות שנבנות בעיר ויסתיימו בשנים הקרובות.

מבט אווירי על נוף הגליל. דוברות העירייה,
מתחדשת באטרקציות שיקומו בה. מבט אווירי על נוף הגליל/דוברות העירייה

מסעדה על הנוף

פרויקט עירוני יוצא דופן מוקם על ידי החברה הכלכלית העירונית, בסיוע המשרד לפיתוח הנגב, הגליל והחוסן הלאומי בעלות של כ-20 מיליון שקלים. מדובר במסעדה שתהווה אטרקציה קולינארית תיירותית ייחודית, בהיותה יושבת על תצפית נוף מרהיבה במתחם נופארק - פארק עירוני המשקיף להר התבור. משרד יעד אדריכלים תכנן את המבנה במיקומו המיוחד על צלע ההר בתצפית אל הנוף, כך שהסועדים במרפסת הנשענת על רגל אחת ירגישו תחושה של ריחוף בנוף.

הדמיה מסעדה על הנוף נוף הגליל. דוברות עיריית נוף הגליל,
מסעדה על הנוף שתקום הנוף הגליל (הדמיה)/דוברות עיריית נוף הגליל

פארק מים

פארק המים החדש בנוף הגליל מוקם בימים אלה במתחם הבריכה הקיצית. עם סיום בנייתו, עוד בקיץ זה, יעניק לילדים וגם למבוגרים בילוי מהנה במגלשות מים בגובה של 12 מטרים, מתקני מים בעיצוב חדשני של עמודי ערפל, מזרקות, פטריות וקשתות, עולם הילד ועוד אטרקציות מרעננות לימי הקיץ הלוהטים של החופש הגדול. היקף ההשקעה בפרויקט מעל 15 מיליון שקלים.

פארק מים נוף הגליל. דוברות עיריית נוף הגליל,
מגלשות מים בגובה של 12 מטרים. פארק מים נוף הגליל/דוברות עיריית נוף הגליל

טיילת נוף

טיילת נוף מוקמת בימים אלה על ידי קק"ל בהשקעה של מעל 20 מיליון שקלים ביער צ'רצ'יל, הסמוך לשכונת המגורים מליבו בעיר. אורכה של הטיילת 7.5 קילומטרים סובב יער צ'רציל, ולצורך הכשרתה יהפוך השביל הישן לכביש אספלט ברוחב של 5 מטרים, המדרכה תוגבה ברוחב של שני מטרים לרווחת הצועדים ולאורך הטיילת יוכשרו פינות ישיבה ונקודות תצפית לנוף.

טיילת נוף הגליל. דוברות עיריית נוף הגליל,
אורכה של הטיילת 7.5 קילומטרים סובב יער צ'רציל. טיילת נוף הגליל/דוברות עיריית נוף הגליל

אומגה אקסטרים

פרויקט תיירותי נוסף שהשלים את שלבי האישורים ונמצא לקראת ביצוע, הוא הקמת אומגה אקסטרים הכי ארוכה בארץ באורך של 670 מטרים ו-300 מטרים גובה מעל פני הקרקע. חובבי האקסטרים שיעלו על האומגה יחוו שלוש דקות של ריחוף מעל נוף נהדר. האומגה תצא מנופארק ותנחת במתחם טיילת צ'רציל, והגלישה תהיה לכיוון אחד בלבד. בחזור שאטלים יאספו את הגולשים. אטרקציית האומגה אושרה על ידי קק"ל ומשרד התיירות, המתקן נרכש על ידי העירייה והפרויקט נמצא בימים אלה בשלבי התארגנות לקראת התחלת ביצוע.





.

הדמיה של האומגה הארוכה בארץ שתקום בנוף הגליל. וואלה!,
הדמיה של האומגה הארוכה בארץ שתקום בנוף הגליל/וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully