וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 דקות גלישה לאורך 670 מ': איפה תוקם האומגה הארוכה בישראל?

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 17:30

בנוף הגליל, הלא היא נצרת עלית לשעבר, עומדת לקום אטרקציית האומגה הארוכה בישראל וכנראה שגם מהארוכות על פני הגלובוס. האומגה תימתח לאורך 670 מטרים ולגובה של 300 מטרים. תסכימו לעלות עליה?

אומגה בדובאי/The Royal Guy

אטרקציית האומגה של נוף הגליל נכנסת אוטוטו לשלב ביצוע, לאחר שנה וחצי של תהליך בדיקה מקצועי ובחינה מדוקדקת של הפרויקט הגרנדיוזי על כל היבטיו: הבטיחותיים, הכלכליים, התיירותיים והסביבתיים. מדובר באומגה הארוכה בישראל, שתימתח לאורך כבל של 670 מטרים, והגלישה בה תימשך כשלוש דקות של ריחוף בגובה של 300 מטרים מעל הקרקע בתוך יער צ'רצ'יל, המשקיף לנוף עמק יזרעאל והר התבור שבגליל התחתון.

"מדובר באטרקציה נוספת בנופארק - הפארק העירוני הענק שפתחנו לפני כחצי שנה ובתוכו פלנטריום משוכלל, חי בר, גן בוטני, אגם ברבורים ועוד המון אטרקציות לבילוי שעות הפנאי", מסביר ראש העיר רונן פלוט ומציין כי הליך בדיקת היתכנות פרויקט האומגה התבצע בהובלת מנכ"ל העירייה עדי מלכה, בשיתוף הגופים הירוקים ובתוכם קק"ל. "לאחר שקיבלנו את כל האישורים הנדרשים, הפרויקט יוצא לשלב ביצוע, המכרז בשלבי סיום ואנו מקווים כי בתוך פחות משנה תהיה בנוף הגליל אטרקציית אקסטרים מספר 1 בארץ", מוסיף מלכה.

הדמיה של האומגה הארוכה בארץ שתקום בנוף הגליל. וואלה!,
הדמיה של האומגה הארוכה בארץ שתקום בנוף הגליל/וואלה!

"לא פחות משוויץ"

נקודת היציאה של האומגה מתוכננת מנופארק ונקודת הנחיתה במתחם המוסדר ביער צ'רציל שיעבור שדרוג בשיתוף קק"ל. הגלישה באומגה תהיה לכיוון אחד הלוך בלבד, כאשר בחזור יאסוף את הגולשים שאטל בחזרה לפארק. "הגולשים באומגה נוחתים במתקן יפהפה בלב יער צ'רציל שבו הם יכולים להמשיך ולבלות, ואחר כך לחזור בשאטל לפארק. זאת הולכת להיות חוויה מדהימה, האומגה מיועדת לשני גולשים בו זמנית והנוף מסביב פשוט משגע, לא פחות משוויץ", אומר מלכה.

יש לציין, כי כרגע מחזיק אזור גוש עציון בתואר מפעיל האומגה הכי ארוכה בארץ, שאורכה 400 מטרים בתוך יער האיילים הצופה לעמק האלה. האומגות הארוכות ביותר בעולם נמצאות בקוסטה ריקה באורך של 613 מטרים, בצ'כיה 120 מטרים ובשוויץ 2.3 קילומטרים, שהיא הארוכה ביותר בעולם.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully