וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת: "אם אתם קמים מהמושב לפני שהמטוס עצר, אתם אידיוטים"

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 14:57

דיילת מספרת כי היא נדהמת בכל פעם מחדש מהעובדה שאנשים באמת חושבים שאם הם יקומו מהמושב שלהם כדי לצאת לפני כולם - הם באמת ירוויחו משהו. "יותר פציעות מתרחשות לנוסעים כשהמטוס על הקרקע מאשר כשהוא באוויר" היא מוסיפה

דיילת מסבירה מדוע חשוב להעביר טלפונים למצב טיסה/tiktok/cierra_mistt

"אם אתם מסוג האנשים שקמים מהמושב לפני שהמטוס עצר והדלתות נפתחות, אתם אידיוטים". כך מכריזה דיילת בעלת ניסיון של יותר מעשר שנים. "זה מדהים אותי בכל פעם מחדש שאנשים חושבים 'לגנוב' כמה צעדים לפני כולם על ידי זה שהם קמים מהמושב שלהם אחרי הנחיתה".

אתר The Sun מציין כי הדיילת אמנם מעדיפה להישאר בעילום שם אך למרות זאת, היא בהחלט נחושה להסביר לעולם למה צריך פשוט להמשיך ולשבת, במקום לקום וליצור מהומה ושאר בעיות.

נוסעים בטיסה. ShutterStock
לקום מיד אחרי הנחיתה הוא עניין שיכול להיות מאוד מסוכן/ShutterStock

"זה כמו להסיר את חגורת הבטיחות כשיורדים מכביש מהיר"

"אני מבינה את הצורך", היא מסבירה. "הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות אחרי טיסה ארוכה הוא להמשיך ולהישאר במושב שלכם, במיוחד כשמדובר בנוסעים גבוהים שאין להם מקום רב לרגליים. אבל לקום מיד אחרי הנחיתה הוא עניין שיכול להיות מאוד מסוכן, במיוחד אם המטוס עדיין נמצא בתנועה וטרם הגיע אל הטרמינל. זה בדיוק כמו להסיר את חגורת הבטיחות ברכב אחרי שירדת מכביש מהיר לכביש עירוני. בהחלט עניין מסוכן".

לדבריה, יותר פציעות מתרחשות לנוסעים כשהמטוס על הקרקע מאשר כשהוא באוויר. ורוב הפציעות הללו קורות כי אותם נוסעים לא נמצאים במושב שלהם, חגורים.

ובעבור מי שסבורים שקימה כזו תגרום להם לצאת מהמטוס מהר יותר, הדיילת בהחלט מצננת את ההתלהבות. "לא תגיעו לשום מקום יותר מהר. עדיף שתשבו במושב שלכם עד שהמטוס יגיע אל הטרמינל, ורק אז תתחילו לחשוב על איך אתם אוספים את התיקים ושאר החפצים שלכם ולהתכונן ליציאה. וגם אז, יש לצאת בנחת, לעבור שורה אחר שורה, ולצאת מהמטוס אחד-אחד. זהו תהליך מסודר ויעיל, שגם מונע מאנשים לדחוף זה את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נוסעים במטוס. ShutterStock
לא תגיעו לשום מקום יותר מהר. עדיף שתשבו במושב עד שהמטוס יגיע לטרמינל/ShutterStock

כולם נפגשים במסוע של המזוודות

הדיילת האנונימית מודה בכך שאכן ישנם נוסעים יותר איטיים, או כאלו שנאבקים ממושכות להוריד את המטען שלהם מתאי האחסון העיליים. "וזה בסדר גמור לעקוף אותם אם זה אפשרי ולא גורם לבעיה. אבל אם נוצר מאחוריהם תור, פשוט תתאפקו. מה הטעם להילחץ? הרי כולנו נמצאים בעניין הזה יחדיו, וכולנו ניפגש ביחד בעמדות ביקורת הדרכונים ונמתין שם באותם תורים. אז מה הטעם? ובכלל, אם תחשבו על הדרך היעילה ביותר עבור כולם לצאת מהמטוס, זה יעבוד גם בשבילכם".

עוד היא מוסיפה, כי בעבור מי שבכל זאת רוצים לצאת מהמטוס במהירות הגבוהה ביותר, מומלץ להם לבחור מושב בקדמת המטוס, בצד שמאל - הצד שממנו יוצאים מהמטוס. במטוסים קטנים יותר, יש יציאות גם מהחלק האחורי, ויש להיערך לכך. "תצטרכו לעשות תחקיר קטן לפני הטיסה כדי לדעת באיזה דגם מטוס תטוסו, וכך תצליחו לצאת בין הראשונים. אבל בכל מקרה, זה כל כך לא משמעותי - בסך הכל תרוויחו כמה שניות ותיראו כמו אידיוטים שממהרים לצאת לפני כולם. ואנחנו הרי נפגוש אתכם בתור של ביקורת הדרכונים ולצד מסוע המזוודות שבטרמינל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully