וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השער לגיהנום": תיירים חוששים להיכנס למערה ממנה לא יצליחו לצאת בחיים

19.5.2023 / 0:05

מערת אהון רו פרו שביפן מכונה גם "השער לגיהנום" בידי המקומיים שטוענים כי מי שיעז להיכנס אליה - ככל הנראה לא יצא בחיים. תעזו לנסות?

סיור במערה/Reddit

מערכת המערות אהון רו פרו יושבת בבסיס הר אוטוקויאמה שבאזור הוקאידו, יפן - וקיבלה את שמה "הכניסה לגיהנום" בידי אנשי האיינו המקומיים, לאחר מותו המסתורי של אדם שנכנס פנימה.

העיירה הכפרית פיפו מונה כ-4,000 תושבים והיא בדרך כלל רק נקודת עצירה למטיילים העושים את דרכם לעיר השוקקת אסהיקאווה, שבמרחק כמה קילומטרים משם. הכתב סייז'י נאקזאוופור היה בדרכו לצפון המדינה כשאדם שפגש במסעו סיפר לו על המערה שמשמשת "שער לגיהנום". כתב Sora24 תהה אם זו רק אגדה אורבנית שנפוצה בידי מקומיים בעלי אמונות טפלות והחליט לבדוק זאת בעצמו.

עם לא יותר ממיקום מעורפל בגוגל מפות, הוא יצא לחפש אחר המערה. הוא ציפה שיצטרך לצעוד דרך יער עבות כדי למצוא את "השער לגיהנום", אך הופתע לגלות מהר מאוד שלט בצד הדרך המצביע על הכניסה למערה. את המערה עצמה אפשר אפילו לראות מהרחוב הראשי.

השער לגיהנום - מערה מסתורית בהוקאידו, יפן. Seiji Nakazawa/ SoraNews24, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
השער לגיהנום - מערה מסתורית בהוקאידו, יפן, מגודרת אך ניתן לפרוץ פנימה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Seiji Nakazawa/ SoraNews24

עוד בנושא:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אחת הסיבות לכך שאין הרבה מידע על המערה הזאת היא מאחר שלבני האיינו אין שפה כתובה. המשמעות היא שהפולקלור והמסורת שלהם מועברים בעל פה. אחד הסיפורים שעוברים מדור לדור הוא על זוג כפריים מבוגרים שמצאו את עצמם אבודים במערה והצליחו להימלט ממנה אחרי חיפושים ארוכים. אחד מהם היה נחוש לחזור לשם, בעוד השני אמר שלעולם לא יעשה זאת. מי שרצה לחזור מצא את מותו בנסיבות מסתוריות זמן קצר לאחר מכן ואילו השני חי עוד שנים רבות. בעקבות האמונות הטפלות, שלט ענק עם המילים "אסור להיכנס" הוצב מחוץ למערה.

שלטי אזהרה בשער לגיהנום - מערה מסתורית בהוקאידו, יפן. @arena_green/Twitter, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שלטי אזהרה ב"שער לגיהנום"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, @arena_green/Twitter

הכניסה מגודרת, אך הרפתקנים אמיצים נחושים בדעתם יכולים לפרוץ פנימה על ידי זחילה מתחת למחסום. הכתב שמצא את המערה העדיף להקשיב להנחיות ולא להיכנס פנימה. הוא כן בחן את המערה מסביב כדי לוודא שזו לא רק מנהרה. כשהקיף את הכניסה, מצא קיר סלע מוצק, כלומר שהדרך היחידה שהמערה יכולה להוביל אליה היא מטה - ומשם הדרך החוצה לא ידועה.

  • עוד באותו נושא:
  • יפן
  • מערה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully