וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוצאנו כ-70 אלף שקל כדי לטייל בעירום בעולם"

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 14:28

בירח הדבש שלהם ביוון גילו בני זוג בריטים את נפלאות העירום, ומאז הם מטיילים אל יעדים בעולם שבהם יוכלו להשאיר את הבגדים מאחור. הם אפילו מתפשטים בחצר ביתם מול השכנים. אז למה הם עושים זאת - ולמה הם משתפים את התמונות עם כולם?

ערומים על הפירמידה במצרים/Andreas Hvid - Climbing the Great Pyramid of Giza

פיונה ומייקל דיסקומב, זוג בריטים בשנות ה-50 שלהם, מצאו לעצמם ייעוד בלתי שגרתי: הם מחפשים יעדי חופשה שבהם יוכלו להותיר מאחור את בגדיהם ולבלות בעירום. בני הזוג מצהירים כי מאז שגילו את הנטוריזם (מה שבעבר נקרא "נודיזם"), הם קיבלו פרספקטיבה חדשה על החיים. ואת הגילוי הזה הם חבים לירח הדבש שלהם באחד מאיי יוון.

"רציתי להיות עירומה כל הזמן"

"אני זוכרת שלא היה אף אחד אחר במפרץ היווני המבודד הזה, מלבד זוג אחד. ואז שמתי לב שהם עירומים", מספרת פיונה בת ה-54. "העיניים של שנינו נפערו ולא הייתי בטוחה מה לחשוב על זה, אבל זה היה מדהים". וכך, החליטו השניים להסיר את בגדי הים ולהיכנס לים לשחייה בעירום. "היתה זו הפעם הראשונה בחיי שהרגשתי כה משוחררת והצלחתי לקבל את הגוף שלי מבלי לחשוש ממה שאחרים יחשבו עליי. זה גרם לי לרצות להיות עירומה כל הזמן".

שני בני הזוג מספרים כי הם נאבקים בדימוי הגוף השלילי שלהם עוד כשהיו צעירים, אך אורח החיים החדש שאימצו גורם להם להתחבר מחדש עם גופם. פיונה מספרת כי בילדותה לעגו לה על מבנה גופה העגלגל, מה שגרם לה לקשיים רבים. לעומתה, מייקל (51) הוטרד בצעירותו מהעובדה שאיננו שרירי כפי שהיה רוצה להיות. שניהם מספרים כי לפני שגילו את הנושא, הם חשבו כי נטוריזם הוא משהו ששייך ל"חבורות סודיות" והוא טומן בחובו אלמנטים מיניים. כעת, פיונה אומרת כי נטוריזם עזר לה לרפא את "הילדה הפנימית" שבה.

עוד בוואלה!

"אני מטיילת בכל העולם - בשביל לצלם תמונות עירום נועזות"

לכתבה המלאה

עירום חובק העולם

הדיילי סטאר מדווח כי מאז הטבילה הראשונה שלהם בעירום, הוציאו פיונה ומייקל קרוב ל-17,000 אירו (כ-68 אלף שקלים) על חופשות ברחבי העולם, אל יעדים באירופה (כגון צרפת, פורטוגל וספרד) ובקריביים שמקבלים אורחים נטוריסטים. התכנון הוא לעשות זאת גם בתאילנד ובגרינלנד.

לדבריהם, הם מסתובבים בעירום גם בחצר ביתם, ולא ממש אכפת להם שהשכנים יצפו בהם. "השכנים שלנו היו המומים, אבל אחרי זמן-מה הם לא התייחסו לכך ולא שאלו שאלות בעניין", מספרת פיונה. "כעת, הם כלל לא מופתעים לראות אותנו מתרווחים בגינה בעירום". עוד היא מוסיפה כי "כשהטמפרטורות עולות, נסתובב בבית עירומים ותמיד נישן ללא בגדים, כי אין דבר טוב מזה".

"צעקו עלינו שאנחנו סוטים"

אך למרות שרוב מכריהם ושכניהם מקבלים את אורח חיים של השניים, הרי שהם חוו לא פעם בעיות ביעדים שונים. "היו מקרים שבהם אנשים צעקו עלינו שאנחנו סוטים או שאנחנו זוממים לעשות משהו. במקרה הטוב, מדובר בבורות של אנשים".

וזו אחת הסיבות לכך שבני הזוג משתפים ברשתות החברתיות את חייהם, במטרה להציג לעולם את יתרונות הנטוריזם. "אנחנו נלהבים לקדם את אורח החיים הזה ואת היתרונות שיש לו, כמו גם את העובדה שהנטוריזם סייע לחיזוק מערכת היחסים שלנו. אנחנו לא רוצים 'להמיר את דתם' של כולם אבל נרצה שהדבר יהפוך להיות מקובל יותר בבריטניה. אם נוכל להסיר את המסתורין שאופף את אורח החיים שלנו, נוכל לעודד אנשים נוספים לחוש בטוחים בגוף שלהם. תהיו מאושרים בגוף שלכם ואל תיתנו לאנשים אחרים להשפיע על האופן שבו אתם רואים ומרגישים לגבי עצמכם. כולם שווים כשהם לא לובשים בגדים", היא מסכמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully