וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלון שגרם לי להתאהב מחדש בתל אביב

הללי שפנצר

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 8:45

בתקופה כל כך קשה בחוויה הישראלית, מלון אלקונין שממוקם בלב נווה צדק מציע לך מקום לברוח אליו ולהרגיש על גג העולם. עם צוות אדיב, חדרים מפנקים וספא מושלם - אין ברירה אלא להשתמש במילה "אסקפיזם". והחוויה הכי טובה הייתה דווקא בסוף ארוחת הפאר

מסעדת ל'אפוק, מלון אלקונין, תל אביב/יניב גרנות

כשנכנסתי בדלתות מלון אלקונין שבלב נווה צדק, הרגשתי כאילו צעדתי לתוך מכונת-זמן. הפרחים שמעטרים כל פינה נראים כאילו קפואים בזמן, הרוגע והשקט מאוד לא תואמים את התקופה - וסטירת-מציאות קלה הפתיעה כשהצוות, שמאופיין באדיבותו המאוד-לא-טיפיקלית, מדבר איתך בעברית. על חורבותיו של המלון העברי הראשון, שהוקם לפני כ-100 שנה, הוקם מלון חדש שמשחק בין הישן והחדש.

התמונות הישנות מאותו המלון שהוקם בשנות ה-20 של המאה ה-20 והבטון החשוף במדרגות בהחלט מכניסים לאווירה הווינטג'ית, אך כשצוללים פנימה מבינים שמלון אלקונין הוא הכול חוץ ממיושן. בחדרים יש מרפסת, מיטה ענקית ומקלחת כיפית, וכמובן גם טלוויזיה חדשה.

המעוניינים יכולים להתארח בספא, שמציע מגוון טיפולים עם תכשירים מיוחדים. באופן אישי, זה המסאז' המקצועי הראשון שקיבלתי בחיים והעובדים קיבלו אותי ברגישות ובהבנה, מה שהוביל לחוויה שלמה ויוצאת-דופן. לידו יש חדר כושר עם מכשירים מתקדמים ומסקרנים. גג המלון עדיין לא נפתח לציבור האורחים, אבל מהצצה בו ראינו בריכה שמשקיפה על כל תל אביב (שנראית הרבה יותר יפה מלמעלה) ורק מזמינה אותך לקפוץ אליה ולשתות איזה קוקטייל על גג העולם.

מלון אלקונין בתל אביב. סיון אסקיו,
הוקם כמלון חדש שמשחק בין הישן והחדש. מלון אלקונין/סיון אסקיו
מלון אלקונין בתל אביב. סיון אסקיו,
מכונת זמן/סיון אסקיו
מלון אלקונין בתל אביב. סיון אסקיו,
רובן של המנות מבוססות על דגים ובשר. מסעדת ל'אפוק/סיון אסקיו

צמחונים או טבעונים? אין לכם הרבה מה לחפש כאן

על מסעדת ל'אפוק במלון כתבו כבר רבים וטובים לפניי, אבל עדיין אנסה להוסיף גם ממשנתי. קודם כל יש לציין - אם אתם צמחונים או טבעונים, אין לכם הרבה מה לחפש כאן. המסעדה בקושי מציעה תחליפים למנות המדויקות שלה, שרובן מבוססות על דגים ובשר. אני לא ארחיב הרבה על הביצה והקוויאר המפורסמים, על טרטר הסלק המושלם או על הפירה האייקוני - אלא בעיקר על החוויה.

מיד כשהגענו למסעדה הממוקמת בתוך המלון קיבלו אותנו בחיוך המאפיין את הצוות, עזרו לנו לבחור את המנות הטובות ביותר עבורנו וסייעו לנו בכל דבר, בלי שהיינו צריכים לבקש בכלל - מלמלא לנו מים בכוסות ועד לספק לנו מזלגות וסכינים מסוגים שלא ידעתי שקיימים בכלל.

אבל החוויה הכי טובה הגיעה דווקא בסוף הארוחה. כשהזמנו את הקינוח (שכבות שוקולד מהפנטות) הגיע אלינו הסומלייה - אוצר היין - שהתאים לנו את הפרפקט מאץ', בדמותו של יין אדום, אגוזי ועשיר, שסגר לנו את הארוחה בצורה המושלמת.

מלון אלקונין בתל אביב. סיון אסקיו,
אווירה וינטג'ית/סיון אסקיו
מסעדת ל'אפוק, מלון אלקונין, תל אביב. יניב גרנות, מערכת וואלה!
חוויה מושלמת. הביצה והקוויאר במסעדת ל'אפוק/מערכת וואלה!, יניב גרנות

מקום לברוח אליו

מההגעה ועד היציאה, צוות המלון היה קשוב לכל הצרכים שלנו וקיבלו אותנו באדיבות ובחום. כל העובדים עשו מעל ומעבר כדי לוודא שהשהייה שלנו לא פחות ממושלמת. מעזרה עם התיקים, דרך המלצות לסביבת המלון ועד שיחה ידידותית עם הברמן (שגם היא עברה במהרה לפוליטיקה - כי אי אפשר להתעלם), הרגשתי שהצוות זמין אליי בכל עת.

בתקופה כל כך קשה בחוויה הישראלית, מלון אלקונין מציע לך מקום לברוח אליו ולהרגיש על גג העולם. אני לא מתלהבת להשתמש במילה "אסקפיזם", אבל לפעמים אין ברירה. דווקא על הגג, כשהשקפתי עלינו מלמעלה, קצת התאהבתי מחדש בתל אביב ונזכרתי שוב כמה אנשים טובים יש במדינה הטובה שלנו (וגם יין טוב).

מחירים:
לילה לזוג בחדר סופריור (בדרגה הפשוטה ביותר) במלון, יעלה בסוף שבוע בחודש מאי 2,700 שקלים כולל ארוחת בוקר. על לילה בסוויטה תשלמו כבר 3,600 שקלים.

הכותבת היתה אורחת מלון אלקונין בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully