וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמילי בפריז המטונפת: כך נראים עכשיו החיים האמיתיים בעיר האורות מלאת האשפה

29.3.2023 / 0:03

שביתת עובדי הניקיון בפריז חירבה את העיר - וכעת משפיענית מפריז החליטה לחשוף לכל חובבי העיר הזרים כיצד היא נראית בימינו ועד כמה היא שונה מהדימוי האינסטגרמי שלה: "נראה איך הם יתמודדו עם הפסולות שמקיפה את העיר בעונה הרביעית של אמילי בפריז"

אשפה נערמת ברחובות פריז/רויטרס

כל מכור טיקטוק ואינסטגרם מכיר את הטרנד: סרטוני "אינסטגרם מול המציאות" שמציגים אתרי תיירות כפי שנוהגים להציג אותם ברשתות החברתיות כחלומיים ונחשקים - לעומת המציאות העגומה. תושבת פריז שנוהגת לעשות סרטוני השוואה שכאלה הציגה בסרטון חדש שלה את ההשוואה בין פריז, עיר האורות הרומנטית, לפריז האמיתית כיום. בניגוד לסרטונים אחרים שבעיקר באים להראות שבמציאות האתרים האלה מפוצצים בתיירים ונראים פחות טוב מסרטוני התיירות הפופולריים - בסרטון הזה המציאות בהחלט עגומה לאור שביתת עובדי הניקיון בעיר.

המקומיים נאלצים מזה זמן מה להתהלך ברחובות מלאים באשפה, צואה של כלבים ועכברושים, כתזכורת מעוררת גועל לשביתה שמתרחשת בתגובה להחלטת נשיא צרפת, עמנואל מקרון, להעלות את גיל הפרישה לאספני האשפה מ-57 ל-59 (ואת גיל הפנסיה הכללי מ-62 ל-64). בתגובה לפסולת שמתערמת לה ברחובות העיר, יוצרת התוכן המקוון Parisian Snobiety יצרה סרטון שמציג כיצד נראים כיום החיים בפריז - וזה רחוק מהמראות מעוררי הקנאה ב"אמילי בפריז".

בסרטון נראות שתי נשים מצטלמות ליד ערימה ענקית של אשפה ושלישית שממלמלת גסויות כשהיא הולכת הביתה עם הקניות שלה, מתחמקת מערימות ענקיות של שקיות אשפה שלא נאספו. "זהירות, קקי של כלב," היא אומרת, "נמאס לי, נמאס לי מזה, נמאס לי מהעיר המזד***ת הזו". הסרטון נעשה בשיתוף פעולה עם הקומיקאית ג'ולי קולאס, המפורסמת בזכות סרטוני ה"אינסטגרם מול המציאות" שלה מפריז.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הסרטון צבר מאות תגובות. בעליונה, הנוגעת ל"אסתטיקת הנסיעות" ההורסת לכולם את הנופש באשלייה שדברים נראים טוב יותר מהמציאות, נכתב בהתייחס לסדרת הנטפליקס האהובה "אמילי בפריז": "אני מקווה שאמילי תתקן את בעיית האשפה בעונה הרביעית".

אחר כתב: "בעעעעעע חווית החיים שלי שם בדיוק!" ואדם נוסף כתב: "כל הכבוד לכם, מקרון ואידלגו (ראש עיריית פריז). הפכתם את אחת הערים היפות בעולם למזבלה".

עבור אחרים זה לא היה עניין שיש להקל בו ראש. אחד כתב: "עבור התיירים שמתלוננים על פריז עכשיו, רק דעו שאם היא "מכוערת" בימים אלה, זה בגלל שאנחנו מנסים לגרום לדברים להשתנות כאן לטובה". אותו משתמש הוסיף: "אז כן, זה לא הרגע הכי טוב לבקר בפריז, אבל פשוט לא אכפת לנו. זה לא דיסנילנד, זו עיר שגרים בה אנשים". משתמש נוסף כתב: "מסתבר שכשהעובדים הבלתי נראים עוצרים את עבודתם, פתאום הם מאוד נראים". עוד אחד כתב: "בדרך כלל כל העובדים שנאלצו לעשות את עבודתם במהלך הקורונה, כעת הממשלה מנסה לכפות עליהם גיל פרישה מאוחר יותר. לך תנסה לרוץ מאחורי משאית כדי לאסוף זבל בגיל 60+ ברחובות פריז! תומך באופן מלא במחאה".

  • עוד באותו נושא:
  • פריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully