וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיר האורות דרך עיניים אחרות: נקודת מבט מיוחדת על פריז

במסגרת תערוכה חדשה במכללה האקדמית הדסה בירושלים, תוצג היצירה "פריז" של גיא טרפלר ובה זווית ייחודית לחלקים המעניינים בעיר. טרפלר: "רציתי לספר סיפור אחר דרכם". צפו בסרטון

גיא טרפלר

בווידאו: היצירה "פריז" של גיא טרפלר

ב-4 ביולי תיפתח בגלריה עזריאלי של המכללה האקדמית הדסה בירושלים תערוכה חדשה בשם "קווי דמיון". תערוכה זו מבקשת לעמוד על הקשרים והמפגשים בין צילום, אנימציה ואיור דרך עבודותיהם של יוצרים עכשוויים, מקומיים ובינלאומיים מובילים בתחומם.

אחת העבודות שתוצג היא "פריז" - עיר האורות, הקולינריה והאהבה דרך עיניים אחרות. היוצר גיא טרפלר מסביר: "את העיר פריז הכרתי בזכות אישתי שגדלה שם ומאז אנחנו מבקרים שם כל כמה חודשים. את קטעי הווידאו שמהם הרכבתי את הסרטון צילמתי לסירוגין בביקורים השונים שלי בפריז, סיננתי וחילקתי לנושאים. על גבי הקטעים המצולמים עיצבתי והנפשתי את השכבה הגרפית".

גיא טרפלר, סרטון אנימציה "פריז". צילום מסך
הזווית הקולינרית/צילום מסך

טרפלר, 33, תושב תל אביב, למד ארבע שנים תקשורת חזותית ב-HIT במסלול ברודקאסט. פרויקט הגמר שלו NOT MINE עסק בתזה ששום דבר אינו מקורי וכל מה שנמצא סביבנו עשוי מאוסף של רעיונות וחומרים קיימים, וכך הוא יצר סרטון אנימציה שכולו מורכב מתמונות אייקוניות שמצא בגוגל. "הסרטון זכה לחשיפה גדולה בעולם והוזמנתי לכנס בסן פרנסיסקו לדבר עליו ועל שאר העבודות שלי", הוא מספר. בחמש השנים האחרונות הוא עובד כעצמאי בסטודיו במרכז תל אביב ועושה עבודות ללקוחות שונים בארץ ובחו"ל, וכעת כאמור יצר את סרטון האנימציה שמופיע בתערוכה החדשה.

"בהתחלה לא ידעתי בדיוק מה אני רוצה ליצור, אבל הרבה דברים מעניינים תפסו את העין שלי והחלטתי לצלם אותם", מוסיף טרפלר. "צילמתי חלקים מעניינים בעיר שחשבתי שאוכל להראות אותם בדרך אחרת או לספר סיפור אחר דרכם. אחרי שראיתי את החומרים שיש לי, התחלתי ליצור סצינה-סצינה, ובסוף חילקתי אותן לפי נושאים שקשורים לעיר. על הסרטון עבדתי לאורך תקופה ארוכה, פשוט בגלל שלא מצאתי זמן להקדיש לפרויקט אישי בין כל העבודות המסחריות שעשיתי. במהלך התקופה הזו יצא לי להיות בעוד כמה מקומות בעולם, וניצלתי את זה כדי 'לאסוף' חומרים לסרטונים הבאים, במטרה לייצר סוג של סדרה על ערים מפורסמות בעולם כמו ניו יורק וטוקיו".

גיא טרפלר, סרטון אנימציה "פריז". צילום מסך
לספר סיפור דרך סמלי העיר/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully