וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיפלומט שכעס: טיסה עם מקקים ומושבים שבורים

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 17:01

"טסתי ברחבי העולם, אבל טיסת אייר אינדיה מניו יורק לדלהי הייתה חוויית הטיסה הגרועה ביותר שלי", כתב בחשבון הטוויטר שלו. וזו גם לא "תקרית המקקים" הראשונה בחברה

האם חלב ג'וקים הוא מזון העל הבא?/מערכת סיפור בדקה

דיפלומט העובד באו"ם זועם על חברת התעופה ההודית אייר אינדיה בשל מה שהוא כינה "שירות גרוע ומצב תחזוקה מצער", בטיסה שנערכה השבוע מניו יורק לניו דלהי.

"כדיפלומט של האו"ם, טסתי ברחבי העולם, אבל טיסת אייר אינדיה 102 מניו יורק לדלהי הייתה חוויית הטיסה הגרועה ביותר שלי: מושבים שבורים, ללא כפתורי מערכת בידור / לחצני קריאה לדיילים / אורות קריאה. וגם מקקים. שירות מזלזל!", כתב הדיפלומט בחשבון הטוויטר שלו.

אתר Money Control מדווח כי ביום שני השבוע, דרש האיש הבהרות מחברת התעופה באשר להימצאות המקקים, כמו גם היעדר ציוד בטיחות ראוי במטוס.

"מצטערים בכנות על החוויה"

בתגובה לציוץ של הדיפלומט, פרסמה אייר אינדיה תגובה שבה הביעה צער על אי הנוחות שנגרמה לו: אדוני היקר, אנו מצטערים בכנות על החוויה שעברת איתנו. אין זה דבר שנעים (לנו) לשמוע אודותיו. אנא שלח לנו את פרטי כרטיס הטיסה שלך כדי שנוכל להפנות את הדברים לצוות הטיסה לצורך בדיקה נוספת".
יש לציין כי אין זו "תקרית המקקים" הראשונה באייר אינדיה: בשנת 2019 ספגה החברה ביקורת קשה בשל הימצאות מקק מת בארוחת הבוקר של אחד הנוסעים בטיסת פנים. אותו נוסע טען כי צוות הטיסה התעלם מהמקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully