וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיבה להודו: אל על תטוס ישירות למומבאי וניו-דלהי מהסתיו

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 9:47

לאחר שלוש שנים של הפסקה, הודיעה אל על כי היא חוזרת לטוס לשני יעדים בהודו: ניו-דלהי ומומביי, החל מאוקטובר 2023, זאת בעקבות מתן אישור הטיסה מעל עומאן. מחיר הכרטיס החל מ-399 דולרים (כרטיס מסוג לייט, ללא מזוודה והושבה)

מנכ"לית אל על דינה בן טל גנסיה בטיסת הבכורה למרקש, מרוקו, יולי 2021/צילום: זיו ריינשטיין

לאחר שלוש שנות הפסקה, אל על מחדשת את הטיסות הישירות להודו, לשני יעדים: מומביי וניו-דלהי, החל מסוף אוקטובר 2023.

השקת הקווים החדשים מתאפשרת כעת בהמשך לאישור טיסה מעל שמי סעודיה ועומאן עבור חברות התעופה הישראליות שהתקבל לאחרונה. אישור זה מאפשר את קיצור משך הטיסה למומביי ל-5.5 שעות בלבד, במקום 7.45 שעות במקור. כזכור, אל על לא זכתה לקיצור שעות הטיסה למזרח, בניגוד למתחרה של על הקו - אייר אינדיה - שטיסותיה ממומבאי לתל אביב התקצרו ל5.5 שעות. אל על התרעמה נגד הממשלה שלא לחצה על שלטונות ארה"ב וסעודיה וטענה לאפליה בתעופה, אולם לחברות תעופה ישראליות לא ניתן אישור התעופה המיוחל. עתה תוכל אל על להתחרות עם אייר אינדיה על הקו (כרגע לניו דלהי), מה שיבטיח ודאי תחרות על ליבו של הנוסע הישראלי.

אל על תפעיל ארבע טיסות שבועיות ישירות למומביי, באמצעות מטוס 737 הכולל שתי מחלקות שירות - תיירים, ועסקים ושתי טיסות שבועיות ישירות לניו-דלהי, באמצעות מטוס רחב גוף 787 או 777.

מטוס דרימליינר של אל על. דוברות אל על,
מטוס דרימליינר של אל על. הטיסות לניו-דלהי יתבצעו בו/דוברות אל על

גם ארקיע בכיוון

אל על תהיה חברת התעופה היחידה כרגע (ארקיע מתכוונת לטוס להודו גם כן, אך יתכן ולגואה) שתציע טיסות ישירות למומבאי. אייר אינדיה תטוס לניו דלהי כבר מאפריל הקרוב, ויהיה מעניין לראות את המחירים של שתי חברות התעופה כשאל על תצטרף באוקטובר. נוסעי אל על יוכלו להמשיך ממובאי ודלהי לעוד עשרות יעדי המשך בהודו, בשיתוף פעולה עם חברות תעופה מקומיות.

מכירת הכרטיסים תחל באפריל 2023 במחיר של החל מ-399 דולרים לכרטיס מסוג לייט (לא כולל הושבה וכבודה).

לדברי שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופרתיים אל על: "אנו נרגשים להשיק את היעדים החדשים בהודו, דבר המתאפשר בעקבות האישור לטיסה מעל שמי עומאן. אנו צופים ביקושים גבוהים לטיסות, ישנה פעילות עסקית ענפה בין המדינות וכמו כן, גידול מתמיד בתיירות מהודו לישראל. מדובר על יעד נופש אהוב על הישראלים, בין אם זה בקרב תרמילאים, טיולי משפחות או טיולים מאורגנים. אנו ממשיכים לפעול למען הרחבת יעדים נוספים במזרח ויעדים פופולריים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully