וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הגאוני להשתקת נוסעים רועשים

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 17:33

עושים לכם רעש במלון או במטוס? בלוגרית מניו יורק מציעה לומר משפט אחד קטן שישאיר את מי שסביבכם בפה פעור. וגם יגרום להם לשתוק

בלוגרית אופנה מניו יורק בשם סם דין, פרסמה לאחרונה סרטון בטיקטוק ובו היא מציגה לעולם את המהלך המורבידי שלה, שבאמצעותו היא גורמת לאנשים סביבה לשתוק, בין אם מדובר באורחי בית המלון שבו היא מתאכסנת ובין אם בנוסעים שיושבים לידה במטוס.

"הנה ה'הונאה' עבור הבנות והבנים שבחבורה", היא פותחת את סרטון ה-30 שניות שלה, שכבר זכה בשבוע אחד לכ-1.6 מיליון צפיות. "כשאתם בבית מלון - ואני גם משתמשת בכך כשאני במטוסים - ואנשים לידכם ממש רועשים ומתנהגים בגסות רוח, אתם רוצים לבקש מהם להיות בשקט. אבל אתם לא רוצים לצאת 'זבלים', לכן תגידו להם 'היי, אני מצטער, אבל האם אתם יכולים להפסיק להרעיש? כי אני צריך לקום מחר מוקדם בבוקר כדי ללכת ללוויה'. הם ירגישו כל כך רע והם ישתקו מיד", מציעה סם.

@samiamdean I did this on an airplane these people were so loud and I was like pls I need some sleep #scams #hacks #lifehack #AXERatioChallenge ♬ original sound - Sam❤️‍??

הטריק מעולה גם נגד בחורים שלא מבינים רמזים

הניו יורק פוסט מדווח כי כצפוי, התגובות הרבות לסרטון לא איחרו להגיע, כמו גם שפע של תשואות שקיבלה סם. חלקם כינו אותה "גאונה", והיו מי שהעניקו את הטיפים שלהם למצבים מעין אלו. "זה ישר הורג את האווירה. אני אוהב את זה", הריע לה אחד המגיבים. "אמא שלי עשתה את זה פעם אחת, ואפילו התחילה לבכות ועשתה זאת במשך כל הטיסה. השקר שלה היה יותר מדי טוב", שיתף מגיב אחר.

"בחור אחד ניסה לפלרטט איתי", כתבה אחת המגיבות. "הייתי חולה ועייפה. הוא דיבר על החופשה שלו ושאל אותי על הטיול שלי. אמרתי שהלכתי להלוויה. הוא מיד נטש".

מגיבה אחרת סיפרה על מקרה של אורחים רועשים בחדר המלון שלידה: "הם הרעישו במשך שעה שלמה. דפקתי בדלת של חדרם, שבו שהו גם ילדים ממש מגעילים ואמרתי שאבא של הילד שלי מת והוא עכשיו מנסה לישון. לא שמעתי מהם אפילו ציוץ".

בלוגרית טיולים. טיקטוק, צילום מסך
הסרטון שלה זכה ל-1.6 מיליון צפיו. סם דין/צילום מסך, טיקטוק

שיטה נוספת: להצטרף לשיחה, בהגזמה

מגיב אחר הציע: "אפשר גם לוודא שהם יודעים שהם רועשים מדי באמצעות הצטרפות לשיחה שלהם. להגיד משהו כמו "סליחה, אז למה ברברה לא הצליחה להגיע לחתונה?".

היו גם מגיבים שטענו כי לשקר לגבי מוות מביא מזל רע. "אני מרגיש שזו קארמה רעה ואתם לא באמת רוצים להתעסק עם זה", כתב מישהו, ורבים אחרים הסכימו איתו.

כך או אחרת, אין ספק שטיסות יכולות לטמון בחובן סיוט אמיתי, במיוחד אם איתרע מזלכם ואתם יושבים ליד זרים רועשים, גסי רוח או אפילו מצחינים. ברשתות החברתיות ניתן למצוא קבוצות שעוסקות רק במצבים כאלו, ולצד תגובות נזעמות, מקוריות או משעשעות, ישנם רבים שמעדיפים פשוט להבליג ולסיים את טיסת הסיוט מבלי להעיר לאף אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully