וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות נשים עושות סקי בביקיני: הפסטיבל הרוסי הכי מופרך שיש

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 9:19

חשבתם ששמעתם על כל הפסטיבלים הכי מוזרים? כנראה שלא הכרתם את פסטיבל "גרלקה". וכן, גם אתם יכולים

דוגמנית מצטלמת בעירום באתר סקי לכל המשפחה/influencersinthewild

אין ספק שהפסטיבל הזה תופס מקום של כבוד ברשימת הפסטיבלים הכי מוזרים בעולם. ולא פחות מוזרה היא העובדה שהוא ייערך גם השנה, בזמן שרוסיה מצויה במצב מלחמה.

הכירו את הפסטיבל הרוסי העונה לשם גרלקה (Grelka), הנערך מדי חודש אפריל באתר סקי שאליו נוהרים אלפי גולשים חובבי מסיבות פרועות. הם מתאספים יחדיו ברכס הרי אלטאי (Altai) שבדרום המדינה כדי לחגוג את סוף החורף - והם עושים את זה בגדול. או למעשה בקטן, לפחות מבחינת הלבוש. זה אומר בגדי ים כמו ספידו, ביקיני ושאר כיסויי גוף מינימליים.

בעקבות הביקיני מגיעים התיירים

וכך, מדי אביב מוצפות הרשתות החברתיות, ובראשן האינסטגרם, בחוגגים ובחוגגות שעושים סקי וסנובורד בלבוש מינימלי. וישנם גם המוני תיירים, שמגיעים במיוחד כדי לצפות במאות נשים ביקיני שגולשות במורד ההרים המושלגים. אתר הדיילי סטאר מציין כי נוסף לאלו, רבים גולשים בתחפושות מושקעות ומרהיבות, ומצד שני - ישנם כאלו שעושים זאת בעודם לובשים לגופם מגבות בלבד.

עוד בוואלה!

חשפה את ישבנה באתר סקי למשפחות וחטפה שיימינג עצבני

לכתבה המלאה

ואם אתם בעניין של להשתתף (או לפחות לצפות), סמנו ביומן: השנה ייערך הפסטיבל בתאריכים 23-13 באפריל. רק קחו בחשבון שמזג האוויר צפוי להיות קר יחסית: בין 5 ל-15 מעלות צלזיוס. קר, אבל לא קפוא כמו בשיא החורף.

אין ספק כי הפסטיבל הזה, המתקיים מזה מספר שנים, מעיר לחיים מדי שנה את העיירה הקטנה שרגש (Sheregesh). ולפסטיבל הזה יש גם כמה שיאים, בהם תחרות "מיס שרגש", שבה מתמודדות נשים בביקיני, וכן תצוגת פעלולי סקי אקסטרים, בילויים סוערים בבריכת שחייה, הופעות מוזיקה, מסיבות הנמשכות כל הלילה ועוד. אגב, המשתתפים מוזמנים להצטרף לחגיגה ולגלוש במורד ההר לאל כל תשלום, אבל מצד שני - הם בהחלט יכולים למצוא את תמונתם מתנוססת ברחבי הרשתות החברתיות - בלבוש מינימלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully