וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה נגד המהפכה המשפטית מגיעה לנתב"ג? אתם תאבדו את הציבור

דני שדה

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 7:03

ביום חמישי הקרוב אמורה המחאה נגד המהפכה המשפטית להגיע גם לנתב"ג, שם יבצעו המפגינים "חסימות" בנתיבי הכניסה לשדה התעופה, בדיוק כשראש הממשלה יטוס עם רעייתו לרומא. דני שדה חושב שככל שהמחאה תפגע גם בציבור הנוסעים - כך הם יאבדו תמיכה. דעה

מפגינים נגד השינויים שמובילה הממשלה והמהפכה המשפטית, יגיעו ביום חמישי לנמל התעופה בן גוריון ויבצעו "חסימות" בנתיבי הכניסה לשדה התעופה ובין הטרמינלים. זאת על מנת להקשות על תנועת הנוסעים, כדברי ההודעה שפרסמו.

ביום חמישי, למי שאינו זוכר או יודע, אמורים ראש הממשלה, בנימין נתניהו ורעייתו, לטוס לרומא ולבלות שם את סוף השבוע. אני לא מאוהבי ראש הממשלה, בלשון המעטה, ואני גם לא מבין מה בדיוק בוער לנתניהו לטוס לחופשה ברומא, כאשר אנחנו נמצאים בתקופה כל כך סוערת וממש על סף של מלחמת אחים.

מי שגולש באתרי האינטרנט השונים, לא יכול להתעלם מציוצי השנאה בין שני מחנות בעם, ציוצים שהולכים ונהיים יותר מגעילים ואלימים (בינתיים רק מילולית, תודה לאל). אבל מה שלא ברור לי - מה בדיוק רוצים מארגני המחאה להשיג בשיבוש הפעילות של נמל בן גוריון?! ראש הממשלה יכול, בניגוד לכם ואליי, להגיע לנמל התעופה במסוק וממנו לעבור ישר למטוס שייקח אותו לחופשה. הוא לא צריך לעבור דרך הטרמינלים השונים בנמל התעופה, לא צריך לעבור בידוק בטחוני ולא חייב לשבת
בחדר האח"מים. זאת, למעט, אם ירצה לשאת נאום לאומה שבו הוא לא יאמר שום דבר חדש.

עומסים בנתב"ג 13 ביוני 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
הנוסעים עשויים שלא להגיע לטיסתם בזמן ולהפסיד הרבה כסף. עומסים בנתב"ג (צילום ארכיון)/פלאש 90, אבשלום ששוני

תיירים לא רוצים להפסיד כסף ולא את החופשה שלהם

"ככל שהמחאה שלהם תפגע בציבור ותגרום לציבור נזק - כך הם יאבדו את התמיכה הציבורית. כולל את זו שלי"

לעומת זאת, נוסעים שאמורים לצאת לחופשה (ימי חמישי הם בדרך כלל ימים עמוסים בנמל התעופה), עשויים שלא להגיע לטיסתם בזמן ולהפסיד הרבה כסף. גם כסף ששולם עבור כרטיסי הטיסה, גם כסף ששולם לבתי מלון ולמופעים ועוד הוצאות שיש לנו בעת שאנחנו נוסעים לחופשה בחו"ל.

כדי שלא תטעו, אני לא אמור לטוס ביום חמישי לחו"ל והפגיעה שתהיה בפעילות של נמל התעופה בן גוריון ושתגרום נזקים כבדים לקהל הנוסעים - לא קשורה אלי. אבל נראה לי שמארגני המחאה ועוד כל מיני "טרמפיסטים" שוכחים דבר אחד חשוב: ככל שהמחאה שלהם תפגע בציבור ותגרום לציבור נזק - כך הם יאבדו את התמיכה הציבורית. כולל את זו שלי.

אני שומע, לא אחת, את אותם אנשים שאומרים: "למען הצלת המדינה חייבים לעשות הכל ואם תפסיד קצת עכשיו, זה למען העתיד". אולי כן ואולי לא. אבל הנוסעים שיוצאים ביום חמישי מישראל, ובהם גם תיירים, לא רוצים להפסיד. לא כסף ולא את החופשה שלה הם חיכו הרבה זמן.

אז כדאי שתזכרו בעת שתחסמו את נמל התעופה: אתם תפסידו הרבה מאוד אוהדים, כולל כאלה שלא אמורים לטוס ביום חמישי.

דני שדה היה כתב התיירות והתעופה של ידיעות אחרונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully