וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד בקניבליזם נעצר בשדה התעופה עם "בשר חשוד"

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 8:24

הצעיר, שטס מאמסטרדם לליסבון, חשוד ברצח של צעיר אחר שעמו היה בקשר קרוב. לצד הבשר נמצאו במזוודתו גם בגדים מוכתמים בדם. בעמוד הפייסבוק שלו הוא מציג את עצמו כ"2% גאון, 98% משוגע"

צעיר ברזילאי, שלדעת המשטרה עסק במה שכונה "פרקטיקות של קניבליזם", נעצר בשדה התעופה של ליסבון בפורטוגל עם מזוודה שמכילה "בשר חשוד", כפי שנמסר בידי גורמים רשמיים. במזוודה אף נמצאו בגדים מוכתמים בדם.

בגולה מנדז פרננדז בן ה-26, נעצר בשדה התעופה ביום שני שעבר, לאחר שירד מטיסה שהגיעה מאמסטרדם, שם הוא נחשד ברצח של אלן לופז בן ה-21. הרצח אירע יום לפני שפרננדז עלה על הטיסה לליסבון.

בגולה מנדז פרננדז חשוד כקניבל, נתפס עם בשר חשוד בשדה התעופה בליסבון. פייסבוק, צילום מסך
עסק במה שכונה "פרקטיקות של קניבליזם". בגולה מנדז פרננדז/צילום מסך, פייסבוק

התחבושת שהסגירה את החשוד

כלי תקשורת בפורטוגל דיווחו כי נתחי הבשר שהוטמנו בתוך שקית ניילון עשויות להיות בשר אדם. הבשר ייבדק במעבדה כדי שניתן יהיה לקבוע את מקורו. גורמים בשירות הגבולות וההגירה של פורטוגל עצרו תחילה את פרננדז בחשד שנשא מסמכים מזויפים, כולל תעודת זהות איטלקית ואמצעי זיהוי אחרים שנושאים שם שונה משלו. "לאחר שנוצר קשר עם הרשויות בהולנד, המדינה שבה הוא התגורר, אושר כי הוא מבוקש בחשד לרצח שבוצע באמסטרדם ב-26 בפברואר, מה שהוביל את הרשויות המשפטיות של אותה מדינה להוציא, כבר אתמול בשעות אחר הצהריים, צו מעצר כלל-אירופי למטרות הסגרה", מסרו הגורמים.

הניו יורק פוסט מדווח כי פרננדז משך את תשומת לבם של בקרי הגבולות בשדה התעופה בשל תחבושת שהיתה על ידו הימנית. כאשר פתחו את המזוודה שלו, הם מצאו כאמור את הבשר, יחד עם הבגדים המוכתמים בדם.

בגולה מנדז פרננדז חשוד כקניבל, נתפס עם בשר חשוד בשדה התעופה בליסבון. פייסבוק, צילום מסך
הרצח אירע יום לפני שפרננדז עלה על הטיסה לליסבון/צילום מסך, פייסבוק

צפו ביחד בסרטונים על קניבליזם

העיתון הפורטוגלי JN דיווח כי המשטרה חושדת שפרננדז עסק בקניבליזם, וכי הצעיר - שתיאר את עצמו בעמוד הפייסבוק שלו כ"2% גאון, 98% משוגע", הופיע בתחילת השבוע בבית המשפט בליסבון ויישאר במעצר עד להסגרתו להולנד. עוד דווח כי לופז נמצא מת ביום ראשון בלילה בבית באמסטרדם, שאותו חלק עם אמו ואחותו. באותה עת, השתיים לא היו נוכחות בבית. קמילה לופז, אחותו של הקורבן, אמרה לכתבים כי פרננדז היה חסר בית והוא שהה עם המשפחה בכל פעם שהזדקק לכך. עוד מסרה האחות כי לופז הלווה כספים לפרננדז.

בראיון לערוץ טלוויזיה פורטוגלי, אמרה קרלה פימנטל, אמו של החשוד ברצח, כי ייתכן שבנה הרג את לופז מתוך הגנה עצמית. לדבריה, פרננדז אכל ארוחת ערב עם הקורבן כאשר לופז הציע לו לאכול בשר אדם ואף הראה לו סרטונים על קניבליזם. לאחר מכן ניסה לכאורה להרוג את בנה. עוד טענה האם כי הבשר שנמצא ברשותו של בנה בשדה התעופה בליסבון היה אותו בשר שהוצע לו על ידי לופז, וכי בנה שמר אותו כראייה שהוא תכנן למסור לרשויות החוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully