וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונים עליכם שתבואו: סיורי אדריכלות בתל אביב שמועברים על ידי אדריכלים

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 12:11

לאחר כשנה של מבדקים, צורפה העיר תל אביב למועדון היוקרתי של רשת Guiding Architects הבינלאומית, שפועלת בלמעלה מ-40 ערים ב-22 מדינות ומציעה סיורים אדריכליים מקצועיים וגם לקהל הפתוח. מנכ"ל מרכז רכטר לאדריכלות: "פועלים לצרף לארגון גם את ירושלים"

מלון אלברטו בתל אביב/צילום: יואב איתיאל

תל-אביב הצטרפה השבוע למועדון היוקרתי של רשת Guiding Architects הבינלאומית, שדרכה מועברים סיורי אדריכלות מקצועיים על ידי אדריכלים.ות בערים מובילות בעולם.

הרשת פועלת בלמעלה מ-40 ערים ב-22 מדינות, ביניהן פריז, ניו-יורק, סינדי, ברצלונה, ברלין, רומא ועוד. תל-אביב צורפה לארגון לאחר כשנה של מבדקים ובחינה על ידי גורמים מקומיים, העומדים בדרישות התוכן המקצועי הגבוה המוענק לאנשי המקצוע מכל העולם.

הארגון הוקם בסוף שנות ה-90 על ידי ארכיטקטים מברלין, והפך לרשת עולמית רשמית ב-2004. בשנת 2019 בלבד קיים הארגון למעלה מ-1,800 סיורים בהשתתפות של למעלה מ-35,000 ארכיטקטים.

גיידינג ארכיטקסטס בתל אביב. איתי סיקולסקי,
הסיורים מועברים ע"י אדריכלים. גיידינג ארכיטקסטס בתל אביב/איתי סיקולסקי

"אנחנו גאים על האמון של גיידינג ארכיטקטס"

הנציגות שנבחרה לקיים את הסיורים בתל אביב היא מרכז ReCA (מרכז רכטר לאדריכלות), עמותה ללא מטרות רווח, שהוקמה ב-2017 לקידום השיח האדריכלי כמחולל סביבה וחברה.

המרכז יוזם, יוצר ומנגיש מחשבה עצמאית ומעמיקה כחלק מהתפיסה המגדירה אדריכלות כעניין ציבורי ובעל חשיבות אזרחית. בנוסף לתחומי ההדרכה, עוסקת העמותה גם במחקר ובפעילות חינוכית בבתי ספר בפריסה ארצית.

רוי גורדון, מייסד ומנכ"ל מרכז רכטר לאדריכלות: "אנחנו גאים על האמון של גיידינג ארכיטקטס במרכז רכטר לאדריכלות ובטוחים כי נצליח לתווך את המורשת האדריכלית של תל-אביב בדרך המקצועית ביותר. אנו פועלים כעת לצרף לארגון גם את ירושלים. הסיורים פתוחים גם לקהל הרחב וכן לארכיטקטים ישראלים, המחפשים תוכן מקצועי ברמה בינלאומית".

לאתר גיידינג ארכיטקט הבנלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully