וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסעת חטפה התקף חרדה - הדייל ישב לידה והחזיק לה את היד

עודכן לאחרונה: 24.1.2023 / 12:36

נוסעת שסבלה מפחד טיסה, זכתה לליווי צמוד של דייל אוויר בחברת דלתא איירליינס, שיש לידה דקות ארוכות, החזיק את ידה והרגיע אותה. הצילום של המחווה היפה הפך ויראלי

נחיתה של מטוס באי היווני סקיאתוס/emetris Gregoriou/YouTube

דייל אוויר בחברת התעופה האמריקנית דלתא איירליינס, שעבד בטיסה משארלוט לניו יורק, ריגש רבים כשעזר לאישה דומעת שסובלת מפחד טיסה - כשישב במעבר, אחז בידה והפיג את פחדיה והרגיע אותה.

הפוסט שהעלתה לפייסבוק הנוסעת מולי לי מצפון קרוליינה, היא כתבה: "תראו את הדייל שהיה בטיסה שלנו מ-CLT ל-JFK (משארלוט לניו יורק). האישה הזו היתה כל כך חרדה מהטיסה, אז הוא הסביר לה על כל מה שקורה במטוס, כל צליל שנשמע ואפילו ישב לידה על הרצפה והחזיק את ידה כשהיא עדיין לא נרגעה. לפלויד דין-שאנון מגיעה העלאה!"

דייל דלתא איירליינס מרגיע נוסעת מפחד טיסה. Molly Lee, פייסבוק, צילום מסך
ריגש אלפים. הדייל פלויד דין-שאנון מרגיע את הנוסעת/צילום מסך, Molly Lee, פייסבוק

"אני מחזיק אותך"

הצילום שלי שיתפה הפך ויראלי, ובו נראה דין-שאנון יושב על הרצפה ליד הנוסעת, אוחז בידה ומחזיק כוס נייר באחרת כשהוא מביט בה בביטחון.

לי סיפרה לתחנת החדשות האמריקנית WXII, שהיא טסה לשדה התעופה הניו יורקי JFK ב-14 בינואר, כשהבחינה בנוסעת מביעה את פחדיה בפני נוסעים אחרים. "הוא שם לב לזה ואמר, 'אני מחזיק אותך', ופשוט היה מאוד מרגיע, אמר לה לא לדאוג ושהטיסה הולכת להיות בטוחה לגמרי, והיא החלה לבכות".

לי הוסיפה שהדייל ישב וניחם אותה במשך כ-10 דקות. "אני חייבת לצלם כי זה מרגש. זה היה כל כך יפה לראות מישהו פשוט מושיט את הלב שלו ככה לאדם זר", סיפרה.

"כל רעש קטן שנשמע במטוס, גרם לה לומר 'מה זה?' והדייל הרגיע 'זה בסדר. זה רק השרוול שניתק מהמטוס ומתרחק' או מה שלא יהיה. וזה באמת עזר לה", אמרה לי, כפי שדווח בתחנת הטלוויזיה ABC11.

עוד בוואלה!

אמאל'ה, מטוס: איך להתמודד עם חרדת טיסה

לכתבה המלאה

"צריכים עוד אנשים כאלה"

"אני רק מקווה שפלויד יקבל את מה שמגיע לו - כלומר האהבה של כולם, שבחים מכולם וההערכה מכולם. אני כל כך שמחה שהוא מקבל את ההכרה הזו. ואני באמת מקווה שזה יוביל לדברים טובים עבורו", אמרה.

משתמשי פייסבוק שיבחו את דין-שאנון כגיבור. "אנשים כמוהו גורמים לעולם להסתובב", כתב אדם אחד. "וואו!! אנחנו צריכים עוד אנשים כאלה", אמר אחר. "זו אהבה וחסד במיטבה!" שלישי כתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully