וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלון בדובאי שיחייב אתכם להזמין 2 לילות מינימום גם באמצ"ש

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 0:24

מכירים את זה שמחייבים אתכם להזמין שני לילות במלון בסופ"ש? אז במלון אטלנטיס דה-רויאל בדובאי שרק הושק, יחייבו אתכם להזמין שני לילות גם באמצע השבוע(!). לכך תוסיפו 22% ממחיר ההזמנה עבור מסים, ותבינו שאולי הוא לא כזה משתלם

בווידאו: דובאי איחוד האמירויות הערביות/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה מעולה: ניר חן וירדנה עבודי פוקס

מלון אטלנטיס דה-רויאל בדובאי הושק שלשום (שבת), וניתן יהיה להזמין בו לילה רק מה-10 בפברואר 2023. אבל זה בדיוק העניין - שלא תוכלו להזמין בו לילה אחד, ותיאלצו להזמין לפחות שני לילות במלון היקר, ויתכן שיקר מדי.

הפרקטיקה של הזמנת שני לילות מינימום די עבור חופשה במלון, מוכרת לנו בארץ במלונות רבים שרוצים למקסם את שהיית האורחים בסופי שבוע, כך שיאלצו להזמין שני לילות מיום חמישי עד שבת. יש בזה גם היגיון מסוים מצד בעלי המלונות והצימרים, כדי להבטיח לעצמם לא להיתקע עם לילה לא מאויש בסוף השבוע.

עם זאת, באטלנטיס דה-רויאל תהיו חייבים להזמין מינימום שני לילות גם באמצע השבוע, ולמעשה בכל הזמנה שתעשו בכל יום בשבוע ובכל חודש - תידרשו להזמין לפחות שני לילות יקרים מאוד. כלומר, אם רציתם לפחות לבדוק את המלון המדובר ולהזמין לילה בחדר הכי זול, לא תוכלו לעשות זאת ותיאלצו להיפתר מתשלום כפול. רק כדי לסבר את האוזן, שני לילות בחדר הפשוט ביותר במלון (SEASCAPE KING) ב16-14 בפברואר יעלו לזוג 3,435 שקלים ללילה, כלומר 6,870 שקלים לשני לילות! אה, ולזה תוסיפו 22% מיסים שיש לשלם לעיריית דובאי, ותקבלו כבר מחירים אסטרונומיים שממש לא משתלם לשלם.

מלון אטלנטיס דה-רויאל בדובאי. אתר המלון,
מלון אטלנטיס דה-רויאל בדובאי/אתר המלון
הזמנת מינימום של 2 לילות במלון אטלנטיס דה-רויאל בדובאי. אתר המלון, צילום מסך
למה חייבים להזמין 2 לילות מינימום באמצע השבוע?/צילום מסך, אתר המלון

אם תרצו להתפנק במלון החדש, ולהזמין את הסוויטה היקרה ביותר (SKY POOL VILLA), שבה בריכה פרטית, תיאלצו כבר להיפרד מ-16,778 שקלים ללילה, כלומר 41,030 שקלים כולל מיסים.

האם המחיר שווה את זה? אולי. אבל יש עוד כל כך הרבה מלונות טובים בדובאי שמספקים חוויה לא פחות טובה ומפנקת בהרבה פחות כסף. הנה למשל, מלונות 5 כוכבים שמצאנו בדובאי בפחות ממאה דולר ללילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully