וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

385 אלף דולר לשנה: נטפליקס מגייסת דיילים ודיילות

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 0:11

התסריט שכתבתם כבר לא יכבוש את נטפליקס? תמיד תוכלו לעבוד כדיילי ודיילות אוויר במטוסים הפרטיים של ענקית הסטרימינג. לא בטוח שצריך ניסיון, השכר בשמים אבל נדרשת דיסקרטיות רבה

מטוס פרטי Lilium שממריא אנכית/צילום: Lilium Aviation

נטפליקס מבקשת לגייס לשורותיה דיילים ודיילות שיעבדו בצי המטוסים הפרטיים שלה, הכוללים מטוסי Gulfstream. מטוסים פרטיים אלו נחשבים לבינוניים בגודלם, ומסוגלים להטיס עד 19 נוסעים.

ענקית הסטרימינג פרסמה לאחרונה מודעת דרושים, המופנית למועמדים ומועמדות לתפקידי דיילים ודיילות. אלו יועסקו במחלקת התעופה שלה, שבסיסה ממוקם בשדה התעופה הבינלאומי של סן חוזה שבצפון קליפורניה. על פי הפרסום, מי שיתקבלו למשרה הנחשקת יכולים להרוויח עד 385,000 דולר לשנה (שהם כ-109,000 שקלים לחודש).

מטוס פרטי מדגם K-9 5. קינן כהן, מערכת וואלה!
המועמדים המתאימים יקבלו "הכשרה מקצועית בנושא בטיחות תא הנוסעים"/מערכת וואלה!, קינן כהן

"כישורי שירות לקוחות יוצאים מן הכלל"

נטפליקס מפעילה צי מטוסים פרטיים משלה, המשמשים את המנהלים הבכירים של החברה. בין המטוסים ניתן למצוא את ה-Gulfstream G550, שמחירו מגיע לכ-41 מיליון דולר. למטוס זה טווח מרבי של כ-12,500 ק"מ, וניתן לשלב בתא הנוסעים שלו מושבי כורסה נוחים במיוחד ואפילו מיטות בגודל מלא.

החברה הכריזה כי המועמדים המתאימים יקבלו את מה שהוגדר כ"הכשרה מקצועית בנושא בטיחות תא הנוסעים", כמו מיומנות במצבי חירום תעופתיים. באופן לא שגרתי, נטפליקס לא ציינה האם המועמדים צריכים להיות בעלי ניסיון כדיילים ודיילות בחברת תעופה מסחרית או פרטית.

עם זאת, צוין כי החברה מחפשת עובדים "דיסקרטיים ובעלי כישורי שירות לקוחות יוצאי דופן". כל זאת לצד, היכולת לבצע את כל הרכש של המזון והמשקאות הנדרשים לכל טיסה בהתבסס על הדרישות של הנוסעים השונים.

עוד בוואלה!

השיטה הסודית לטוס במטוס פרטי במינימום מחיר, כולל מישראל

לכתבה המלאה
מטוס פרטי. Shutterstock, ShutterStock
נטפליקס מחפשת עובדים "דיסקרטיים ובעלי כישורי שירות לקוחות יוצאי דופן"/ShutterStock, Shutterstock

שימוש חופשי במטוסים למנהלים הבכירים

בכל מקרה, מי שייבחרו לאייש את המשרות יעברו הכשרה העומדת בסטנדרטים של רשות התעופה הפדרלית האמריקנית (FAA). יהיה עליהם לעבוד בלוחות זמנים מגוונים, שיכללו טיסות תכופות ברחבי ארצות הברית, כמו גם טיסות בינלאומיות.

על פי הדוחות השנתיים שהיא מפרסמת, מציינת נטפליקס כי היא מתירה למנהלים הבכירים שלה, כמו גם לבני משפחותיהם, לעשות בצי המטוסים שימוש אישי. אין ספק - אלו הם בהחלט תנאי עבודה מופלגים. בשנת 2021 ביצע ריד הייסטינגס, המנכ"ל המשותף של נטפליקס, טיסות פרטיות בשווי של 442,000 דולר. לעומתו, סמנכ"ל התפעול הראשי גרג פיטרס ערך טיסות פרטיות בשווי של כ-308,000 דולר.

בחברה אומרים כי "מחלקת התעופה (שלנו) מסייעת לנטפליקס להגיע לעולם בצורה אפקטיבית יותר, כדי שהחברה תוכל להמשיך וליצור שמחה ברחבי העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully