וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערים בכנרת נכנסו לקופה בחוף לגנוב כסף, ונתפסו. צפו בתיעוד

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 12:28

שני נערים שבאו להטעין את האופניים החשמליים שלהם בחוף לבנון בכנרת, הבחינו שהקופאי יצא מעמדתו ונכנסו דרך החלון וגנבו כסף מהקופה. אדם בחוף דיווח עליהם והם נתפסו, ונמצאו אצלם גם שיקים וסמים. צפו בתיעוד הגניבה

שני נערים גונבים מקופה בחוף לבנון בכנרת/צילום: מצלמות האבטחה של החוף

אריה סגרון מנהל החופים באיגוד ערים כינרת, מדווח כי בזכות פעילות זריזה של אחראי המשמרת מאיר שושן וצוות חוף לבנון, אותרו ונתפסו שני נערים שפרצו לקופת החוף, וטופלו בהמשך על ידי משטרת טבריה.

הכל החל כאשר אדם שנפש בחוף לבנון, דיווח לצוות החוף על שני נערים המסתובבים באופן חשוד. שני הנערים החשודים הגיעו לחוף בכדי להטעין את האופניים החשמליים שלהם, כאשר הבחינו שהקופאי יצא לכמה דקות מעמדתו, נכנסו לעמדת הקופאי דרך החלון, פתחו את הקופה ולקחו כסף קטן שהיה שם.

בשלב זה אותרו על ידי צוות החוף, שכבר הזעיק ניידת משטרה, בעוד אחד מהנערים בורח לכביש הראשי, והשני נכנס למטעי הבננות הסמוכים, שם הספיק כנראה גם לגנוב כסף מתיקי העובדים הזרים שעבדו במטע, שאף הבחינו במעשיו והחלו לרדוף אחריו עם צוות החוף. לבסוף נתפשו שני הנערים שכנראה מוכרים למשטרה ושבכליהם נמצאו גם שיקים וסמים. הם הובאו על ידי השוטרים לתחנת טבריה לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully