וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולש סנובורד נסחף במפולת שלגים, והצליח לתעד את הכל

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 16:15

בתקרית מפחידה שתועדה באמצעות מצלמת הקסדה שלו, הצליח גולש סנובורד להיחלץ במזל ממפולת השלגים, לאחר שנסחף בה במורד הר ביוטה שבארה"ב. צפו ברגעים המפחידים

גולש סנובורד נקלע למפולת שלגים בהר קסלר, ארה"ב/צילום: יוטיוב, Blake Nielson

אתם ממש לא רוצים להיות במקומו של מי שצילם את הסרטון הזה, המתעד את רגעי האימה שאותן חווה גולש סנובורד בעודו נסחף במפולת שלגים. הניו יורק פוסט מדווח כי התקרית, שאירעה ביום ראשון השבוע, התרחשה על הר במדינת יוטה שבארצות הברית.

בלייק נילסון צילם את החוויה המדהימה הזו באזור קניון ביג קוטונווד (Big Cottonwood Canyon) בסולט לייק סיטי. מאוחר יותר הוא סיפר כי נקלע להתרחשות ליד פסגת הר קסלר (Kessler). "משבי רוח השתוללו מעליי ומתחתיי והפילו אותי ארצה ו'לקחו אותי לסיבוב'". בסרטון, שצולם באמצעות מצלמה שחוברה לקסדתו, ניתן לראותו אותו משייט במורד ההר, ולפתע המפולת סובבת אותו. הוא נשמע צועק לשותפו במכשיר הקשר: "לוגאן, אני מחליק. אני ממשיך קדימה, אבל אני מחליק".

קשה לצפייה: נוסע סירב ליישר את המושב בטיסה, וקיבל מכות קשות
דיילת חושפת: "נוסעת בישלה דג במטוס, אחד מרח צואה על הקיר ואחרים עשו סקס"

גולש סנובורד נקלע למפולת שלגים בהר קסלר, ארה"ב. יוטיוב, Blake Nielson, צילום מסך
בסרטון נראה בלייק משייט במורד ההר, ולפתע מפולת שלגים סובבת אותו/צילום מסך, יוטיוב, Blake Nielson

נחלץ באמצעות תנועות שחייה

נילסון הצליח להתגבר על המצב ואף יצא ממנו ללא פגע על ידי ביצוע של מעין "תנועות שחייה" עם ידיו ורגליו. באופן זה הוא נסחף לאורך כ-100 מטרים, עד שהצליח להאט ולבלום את עצמו, בעוד שהשלג סביבו ממשיך לנוע במורד ההר.

לדבריו, לפני שהוא ושותפו לגלישה עלו להר, הם בדקו את יציבות השלג באזור ולא מצאו רמז לבעיה. הרוח, לעומת זאת, הייתה יותר בלתי צפויה ממה שהם דמיינו, הוא הוסיף. "כבד את הרוח", הוא מזהיר. "אפילו משב רוח קט ש'ניתן לניהול' יכול להתעצם ולגרור אותך בשטח התלול".

באותו יום ובאותו אזור, דיווחו שני גולשי סקי נוספים כי גם הם נסחפו במפולת שלגים שנגרמה בשל הרוחות העזות. שניהם יצאו ללא פגע. לעומת זאת, בקולורדו דווח כי שני רוכבי אופנועי שלג נלכדו במפולת שלגים גדולה ליד ומתו לאחר שנקברו תחת השלג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully