וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה אמור להיות מלון היוקרה של חיפה. האם הוא מצליח?

יפעת סני

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 9:54

מלון בוטניקה החדש ממוקם למרגלות הגנים הבהאיים בחיפה, וברשת פתאל השתמשו במיקום יוצא הדופן הזה כדי לצבוע את המלון כולו בתחושה של טבע, אבל מהסוג היוקרתי

מלון בוטניקה בחיפה/צילום: רשת פתאל
מלון בוטניקה בחיפה. איה בן עזרי,
מיקום מנצח. בריכת הגג במלון בוטניקה/איה בן עזרי

חיפה הפכה כבר מזמן ליעד תיירותי אהוב - בשנים האחרונות נפתחו בה המון מסעדות מעולות, יש בה אומנות רבה והשילוב של ים מצד אחד והרים מצד שני - הוא בגדול כל מה שאנחנו צריכים לחופשה טובה. הדבר היחיד שהיה חסר בשביל חופשה רומנטית בחיפה הוא מלון שעומד בסטנדרט הגבוה שהעיר הזו מציבה, ועכשיו הבעיה הזו נפתרה.

רשת מלונות פתאל פתחה החודש את המלון "בוטניקה" למרגלות הגנים הבהאים בחיפה. מדובר במלון יוצא דופן בנוף המלונות בישראל: הוא הראשון בקולקציית מלונות היוקרה של הרשת, ומבקש להציע לאורחים שלו, מבוגרים בלבד, חוויה אורבנית ומפנקת. קפצנו ללילה במלון כדי לבדוק מה זה בדיוק אומר.

לשבת עם קוקטייל במלון, ולהרגיש בגנים הבהאיים

למלון החדש יש כמה יתרונות גדולים. ראשית - המיקום. המלון ממוקם במושבה הגרמנית, למרגלות הגנים הבהאיים, אזור שהפך בשנים האחרונות ללב תרבות הפנאי והבילויים של העיר. המלון במרחק הליכה מוואדי ניסנאס ומאזור נמל חיפה שהפך גם הוא לאזור בילוי לוהט. כך, בערב אתם יכולים לצעוד ברחובות המושבה וליהנות ממקומות הבילוי שם, ובלילות החורף הקרים של חיפה - גם סתם טיול עם כוס יין חם ביד ייספק לכם את ההרגשה של אירופה, ואילו בבוקר לצעוד בסמטאות ואדי ניסנאס ולאכול את האוכל יוצא הדופן שנמכר שם (והנה כמה המלצות שלא כדאי לפספס).

עוד בוואלה!

15 עובדות מרתקות שכנראה לא ידעתם על העיר חיפה

לכתבה המלאה
הגנים הבהאים, חיפה. ארז מיכאלי
קשה להתווכח עם היופי של העיר הזאת. הגנים הבהאים בחיפה/ארז מיכאלי

ההשפעה של הבהאיים מורגשת היטב

היתרון השני הוא ללא ספק העיצוב. הגנים הבהאיים, שהם אחד המקומות היפים שיש בארץ, לא רק קרובים למלון, אלא ממש נשקפים מהחלונות שלו וצובעים את החוויה כולה. ההשפעה של הגנים מורגשת היטב בעיצוב המלון - מהמון עציצים ועד האומנות המרהיבה שתלויה בו, דרך משקאות הצמחים שמוגשים לאורחים ועד לקוקטיילים בבר המלון שמושפעים גם הם מעולם הבוטניקה (אל תפספסו את התה ירוק-ג'ין).

כמלון למבוגרים בלבד, כאלה שבאים להתפנק ורוצים לעצמם חוויה ללא פגם, ברשת פתאל השקיעו המון בחוויה האסתטית של האורחים שלהם. המלון מבקש להעביר את הצבעוניות של הגנים המשתקפים בחלון בכל חלק מהמבנה, ולכן הוא מכיל חללים פתוחים ומרשימים לצד פינות צבעוניות המעוצבות בהקפדה, מגופי התאורה ועד עגלות תה שפזורות בלובי ועושות חשק לשבת ולהירגע.

מלון בוטניקה בחיפה. איה בן עזרי,
עיצוב מוקפד ומלא ירוק בכל פינה. הפאטיו במלון בוטניקה/איה בן עזרי
מלון בוטניקה בחיפה. איה בן עזרי,
הבר במלון בוטניקה/איה בן עזרי

בית קפה בסגנון אירופי

במלון יש 163 חדרים, כאשר בכל קומה החדרים והסוויטות מעוצבים בצבע וגוון שונה בהתאם למראה הגנים המתחלף בין הטרסות השונות בגנים - צהוב, אדום, כחול וירוק - ובכל חדר כל פריט עיצובי (וכאמור, יש הרבה כאלה) מתכתב עם צבע הקומה.

עוד תמצאו במלון לובי בר מפנק (הקרוי "סלון") בית הקפה בסגנון אירופי, מתחם ספא איכותי (שגם השמנים בו הם בהשראת צמחי מרפא), חדר כושר גדול באופן מפתיע, ובקיץ יופעלו בו גם ROOFTOP המשקיף לכל הטוב שיש לעיר להציע, ובריכה עם נוף לגנים.

מלון בוטניקה בחיפה. איה בן עזרי,
163 חדרים, בצבעים שונים. חדר במלון בוטניקה/איה בן עזרי

אם חיפה היא לא היעד הרגיל שלכם ואתם לא באמת יודעים מה לעשות בה, הקונסיירג' של המלון יעזור לכם לבחור את היעד הנכון עבורכם, יסייע בתיאום ואפילו ירשום אתכם לסיורים מודרכים, מופעים, הצגות ואטרקציות. אפשרות נוספת היא להזמין מראש לינה משולבת עם פעילות, כך תוכלו למלא את היום שלכם בסיור אוכל מובנה ומהנה בוואדי ניסנאס של חברת "יאללה בסטה", ותוודאו שלא תפספסו שום פנינה קולינרית נחבאת.

מה אוכלים?

כאמור, בחיפה נפתחו בשנים האחרונות המון מסעדות מצוינות, כך שהאפשרויות רבות מאוד (והנה כמה המלצות). גם במלון עצמו השקיעו המון בתפריט והוא מציע מגוון גדול של מאפים, גבינות, בשרים, פרלינים מתוקים (ונהדרים) וחליטות בוטניות. כרגע המלון מציע רק ארוחת בוקר, עשירה מאוד, ובימי שישי גם ארוחת ערב בשרית בתוספת תשלום.

קוקטיילים במלון בוטניקה. יפעת סני, מערכת וואלה!
אל תפספסו את הקוקטליים/מערכת וואלה!, יפעת סני
קבלת פנים במלון בוטניקה. יפעת סני, מערכת וואלה!
פינוקים קטנים בכל מקום/מערכת וואלה!, יפעת סני

החוליה החלשה

אף שהאוכל היה מוקפד ביחס למלונות, יש לציין שהביקור חדר האוכל הרגיש כמו החוליה החלשה יחסית במלון - כזו שהשירות בה לא עומד בקנה אחד עם הסטנדרט הגבוה שהמלון מציב בכל דבר אחר. הקפה היה קר, המזגן הקפיא וקשה היה לקבל מענה מהמלצרים. אולי זה השירות יוצא הדופן שבולט בכל אזור אחר של המלון שהדגיש את זה, ואולי אלה רק קשיי התחלה, כך או כך - אנחנו העדפנו לאכול בחוץ.

כמה זה יעלה לכם?

כמו ברוב המלונות בישראל בשנים האחרונות, לא מדובר בחוויה זולה. לילה באמצע שבוע לזוג (פלוס ארוחת בוקר) יעלה לכם החל מ-1,200 שקלים, תלוי בחדר שתבחרו. לילה בסוף שבוע (זוג + ארוחת בוקר) יעלה החל מ-1,500 שקלים, שוב תלוי בסוג החדר שתבחרו. הבשורה הטובה היא שאם אתם יכולים להרשות לעצמכם את הסכום הזה - בהחלט תקבלו את הפינוק שלו אתם מקווים.

הכותבת היתה אורחת של מלון בוטניקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully